לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MeTaL


הכל על מטאל פאנק רוק ו גות

Avatarכינוי:  Its ME S-B

בן: 32

ICQ: 395044904 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008




שלום שלום שאלו אותי למה רשמתי שאני רוצה לרדת על טוקיו הוטל ביץ' ואני לא עושה את זה??

אני יעשה את זה אבל לא עכשיו


טוב אז היום על CALIBAN

להקה נחמדה ^^

הם מטאלקור,הרדקור.

בימיוחד לאוהבי "קצת" צעקות...XD

הם להקה שנוסדה בגרמניה (הם לא שרים בגרמנית)בשנת 1997 בשםNEVER AGAINE ניגנו חמש חודשים והקליטו שתי שירים שלא יצאו לאור.

שנה אחרי הם שנו את השם שלהם לCALIBAN

היו אנשים שאמרו שהם מזכירים להם את סלייר ועוד... אבל אני לא חושב ככה יש להם שירים אם פחות אנרגיה מהשירים של סלייר והרבה יותר סקרים.

בתכלס הם סבבה .

1.Caliban - Its Our Burden To Bleed

 

2.Caliban - NOTHING IS FOREVER

טוב זהו להיום תגיבו יותר ואני ישקיע יותר ויהיה גם יותר להקות כן ואתם יכולים לבקש שאני יעשה על איזה  להקה שבא לכם אז...

ביי XD

נכתב על ידי Its ME S-B , 20/8/2008 23:14  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חוזר ורק כדי לרדת על מעריצי טוקיו הוטל ביץ'


מה מצב חזרתי קודם כל שאלה 

למה אני חוזר

תשובה

משעמם לי ובא לי לרדת קצת על מעריציי טוקיו הוטל ביץ' XD

אז ככה חוזרים מסקרים להקות נתחיל ממי נתחיל...

יש לי

טה דה דה דם...

FIVE FINGER DEATH PUNCH

כן אני גאון... ומפגר זה בסדר XD

אז  ככה...

אני מכיר את 5 פינגר 3 חודשים ואני יכול להגיד שזה הלהקה אחת הטובות

למה?

היתי אומר ככה אבל בכל זות צריך סיבה

1.יש להם לוגו ממש מגניב

2.הם אנשים מגנבים

3.הדבל בס לא נורמלי,הגיטרה מחרמנת אותי,והמילים של השיר... עושים בי מפלצת שמיתפוצצתXD (אני קצת מגזים אבל זה בסדר XD)

טוב אני זז ליבדוק אם יש מידע בויקיפדיה

 

טוב והזיון במוח מתחיל

הם נוסדו ב 2005 על ידי ה גיטריסת Zoltan Bathory

אז ככה לאט לאט אם הופכים להיות להקה רצינית ומתכילים להקליט

והאלבום NO.1

THE WAY OF THE FIST אחד האלבומים שאני מציע לאנשים לקנות אלבום חזק

טוב להיום משווים אותם ללהקה שבעוד כמה שנים תהיה מפורסמת כמו סילפקנות קורן נו ואתם מבינים כן?? אם לא תישאלו אני יסביר XD

טוב קליפים XD

לצערי הם לא משקיאים בקליפים ויש רק קליפ אחד

אבל אני יביא שתיים XD

1.Five Finger Death Punch - The Bleeding"

 

 

 

2. Behind The Scenes With- FIVE FINGER DEATH PUNCH                               

נכתב על ידי Its ME S-B , 20/8/2008 00:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





511
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIts ME S-B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Its ME S-B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)