לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me and my life


בבלוג הזה תוכלו להכיר אותי ...ואני ישתף אותכם בחיים שלי..=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פוסט תמונות


היי אנשים חזרתי!!!! אין ממש חדש.... עם הבן 20 הזה גמרתי....ואני חושבת שעשיתי את הדבר הנכון..... נסעתי לבת ים קצת מיזמן אבל לא משנה והיקרתי אנשים חדשים..... היה ממש כיף והיצתלמנו.... צבעתי את השער לא מיזמן בפסים בלונדיים ועשיתי תיספורת אבל בתמונות עדיין אין את זה....חחחח

טוב תהנו מהתמונות ואל תישכחו להגיב!!

 

נכתב על ידי , 24/1/2008 18:16  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 416539601 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlena_its_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lena_its_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)