לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אפריל



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט ראשון


הייי

אני מאושרת לכתוב לכם את זה

אפריל נפתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

וואוווווו אני בדיוק עכשיו

ממש הרגע

למדתי ישרא

אני עכשיו ממשיכה ללמוד

אבל בכל זאת

רציתי לצעוק לכם

שאפריל נפתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

וואוווו

עצות רעיונות וכל מיני דברים לבלוג יתקבלו בשמחההההההה

אני ממש מתחילה

אבל לעצב?

אני יודעעתתתת

אז הנה לכם תחרות קטנה תירשמו בתגובות:   מאחורי האטבים!!!:

1.                                     2.

 4.                                    3. 

5.                                     6.

 7.                                   8.

9.-דהר מ488245           10.

לאף יו

קרינושששששששששש//:

נכתב על ידי קרינוווששש//: , 31/10/2007 16:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קרינוווששש//:

בת: 27

ICQ: 337778994 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרינוווששש//: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרינוווששש//: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)