לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

שידורי u.v


משמעות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012


וואו, כמה זמן עבר.

שנה בערך מאז שהתחלתי לקחת. זאת הייתה שנה טובה. התמודדתי עם מי שעשה לי רע.

הכרתי. יש מישהו שאומר שהוא אוהב אותי.

 

וואו, שנה.

מדהים, להסתכל על העצב ולהגיד - לא בא לי.

 

אני חושב שזה מתחיל קצת לפוג.

 

מספיק רק סמס אחד שלו לא במקום. ואני כבר מרגיש את זה. שזה יגמר. שזה יגמר רע.

 

מסתכל על זה,  ולא בא לי.

 

לילה טוב!

מחר יום חדש, באמת

נכתב על ידי u.v , 6/12/2012 00:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  u.v

מין: זכר

ICQ: 240627835 




30,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לu.v אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על u.v ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)