לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MyLife&More

שמי **** אני בן 23 , סטודנט בטכניון לקראת סיום תואר בהנדסת חשמל ... אוהב את החיים שונא במיוחד כל מי שלא מוכן לקבל את האחר (נקודה למחשבה) !!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שגיאות (שגיעות) כתיב


חברה אני אגיד את זה ישר ולבנים (וגם לפנים)

 

אני לא אערוך את הקטעים שלי כמו רובכם בוורד כדי לא לשגות בכתיב

 

זה מה שאני יודע לכתוב בצורה מהירה וככה אמשיך לכתוב .....

 

רק שתדעו ........

נכתב על ידי , 3/11/2007 23:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום שבועי


אההה מאיפוא להתחיל ???!!!!

אז אני קצת מדוכא כי אבד לי הזיכרון הנייד שלי בחוות המחשבים בטכניון בפקולטה להנדסת מכונות  (למוצא הישר נא  לשים את האבדה אצל המזכירות (או במקום שנמצאים כל הדברים שאובדים))

כנראה מרוב התלהבות מרעיון הבלוג , שכחתי את ה-DISKONKEY מחובר למחשב לפני שהלכתי  !!!!!

הנחמה שלי שרוב החומר מגובא במחשב הנייד שלי ....

 

מה עוד ???

 

הובכן כרגע נודע לי שהשביתה מתרחבת ואין לי לימודים כל השבוע הבא , איזה כיף !!!

 

ולכן החלתי להתמקד בהגשת קורות חיים לחברות ההיי-תק השונות אולאי יתמזל מזלי ואתחיל לעבוד

בחברה טובה ....

נכתב על ידי , 3/11/2007 22:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 40




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaverage minus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על average minus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)