לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של מתבגרת :) :(


עוד בלוג ....של מתבגרת עם בעיות נפשיות =]

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 447870937 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010


למה לא אמרו לי שאהבה זה כול כך כואב ?!
זה אמור להיות רגש עם חיוך - ולא בכי !
אז נכון עכשיו טוב !
אבל אתמול בלילה לא היה טוב
לפני שבוע לא היה טוב

עוד מעט 5 חודשים של זוגיות
אבל אצלי בלב זה 3 שנים של אהבה ואובססיה
כואב לחושב שאחרי כול כך הרבה זמן אני סוף סוף איתו
עד עכשיו אני לא קולטת ,לפעמים אני חושבת לעצמי זה באמת אמיתי ?!
 סוף סוף השגתי את הבן אדם  שהכי רציתי !!!
לפעמים אני מסתכלת עליו ואומרת
" יכול להיות שנמאס לו שאני רודפת אחריו אז הוא וויתר ובגלל זה הוא איתי "
היו לי מערכות יחסים קצרות ,היה לי משעמם והלכתי -פשוט אמרתי פרשתי !
אבל עכשיו -זה לא שעמום
זה כאב שבא והולך !
וכן לפעמים אני אומרת תוותרי ותלכי -בשביל מה את צריכה את הכאב הזה
אבל אני לא מסוגלת ללכת כי אני יודעת שיכאב לי יותר שאני לא יכול לחיות ככה
אני לא יכולה לחיות בלעדיו !
אם היו אומרים לי מההתחלה שזה כאוב ,לא הייתי חושבת בכלל להילחם
הייתי מוותרת מראש

כן אני יודעת שהוא אוהב ...

אבל לפעמים שדון יושב לי על הכתף ואומר שזה לא אמיתי
שהוא לא באמת אוהב

 

 

 



נכתב על ידי , 9/5/2010 13:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:)lin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :)lin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)