לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just TRY to smile....


@#$%......!

כינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עידכון ותמונת מצב!


הרבה זמן לא הייתי פה יחסית:P

דבר ראשון תודה על התגובות, התפלאתי (לטובה) בכלל שמישו עוד נכנס לפה=]

הייתי אצל חבר שלי כל השבוע והיה פשוט מעולה חח אמא שלו אפילו הכינה לי כל מיני ירקות מבושלים כי היא יודעת שאני בדיאטה.. לא בדקתי את המשקל כל השבוע אך תיתכן ירידה קטנה..

 אני מזה עייפה אז אולי אני אמשיך את העידכון פעם אחרת.. לילה טוב בנות!

 

ותמונה לא שכחתי:]

 



נכתב על ידי , 30/7/2008 01:46  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מסתכלת במראה.

זאת אני?

אני רזה

כבר כולם שמו לב שאני הרזתי הרבה.

מצד אחד זה נורא כיף, הייתי היום בחנות בגדים... המידות הכי קטנות מתאימות עלי והכל יושב יפה. אבל 46 לא מספיק אני רוצה להרזות עוד. מצד שני כולם מציקים לי שאני לא אכולת וזה מטריף אותי. אני דיי חלשה.. אבל היי, כשהייתי 50 קילו הרגשתי הרבה יותר חרא. יחסית טוב לי עכשיו. הפנים מצומקות המכנס לא לוחץ ואני לא בקרב של מה ללבוש היום. זין על החברות הן סתם מקנאות שהן שמנות ואני כוסית.

אני לא הכי בריאה כרגע, אוכלת קצת מידי אני יודעת.. אבל אם אני אוכל "טוב" אני אהיה הרבה יותר אומללה.

אין פה תגובות בבלוג, אני דיי כותהת אל עצמי.. אבל לא אכפת לי.. כבר התרגלתי להרגיש קצת משוגעת.

 

ערב (לילה?) טוב.

נכתב על ידי , 19/7/2008 22:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז


היה נחמד במסיבת סיום אבל מה שתיתי יותר מידי ביחס לזה שבאתי על בטן ריקה.. קיצר שרפה לי הבטן במשך שלושה ימים בגלל זה חח..

 

אחרי המסיבת סיום נשקלתי 46.5

 

אבל,

כאן-

זה-

נגמר.... אחרי המסיבה לא שמרתי כמו שצריך וגם לא נשקלתי כי אני מפחדת.

מעכשיו אני חוזרת למסלול!

 

אני אהיה רזה

נכתב על ידי , 14/7/2008 11:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

830
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Thats MY Prerogative* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Thats MY Prerogative* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)