לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to my nightmare


This is the story of my life, these are the lies i have created

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הילדה של אבא


התחלתי לחיות את החיים שלי דרך חלומות

כל לילה כשאני הולכת לישון, אני רואה את אבא שלי

תגידו שאני משוגעת, זה מה שעושה לי טוב...

כי אז הוא חי, והוא האבא הכי טוב בעולם

הוא מחבק אותי ואני מרגישה כמו הילדה הקטנה שלו

זו שתמיד הייתי

זו שהוא כלכך אהב

אני זוכרת שיום אחד הוא חזר מהעבודה, ואני הייתי בערך בת 6

ורצתי אליו ונפלתי ונפצעתי בברך, והתחלתי לבכות

אז הוא הרים אותי וחיבק אותי חזק

וככה גם בחלומות שלי

אתה בא אליי ומחבק אותי

ואני צוחקת איתך, מספרת לך על כל מה שעובר עליי

ואתה צוחק, כמו תמיד

ומייעץ לי

אבל אז אני מתעוררת, ואתה לא כאן

אני רוצה שוב להיות הילדה הקטנה של אבא

הילדה האהובה עליו...

אני לא רוצה להתעורר !

נכתב על ידי , 13/2/2008 08:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות מהשבוע האחרון (:





טוב לי, לא טוב לי

באמת שכבר אין לי מושג מה קורה איתי או מה אני מרגישה

מוזר לי

זאת מין תקופה לא ברורה כזאתי, מבולבלת כלכך

הייתי רוצה לחזור לתקופה הזאת בדיוק של שנה שעברה, גם אז החיים שלי היו אסון, הם תמיד אסון, אבל אז הייתי מאושרת.

זאת עוד הייתה התקופה בה הדחקתי את כל הבעיות שלי וניסיתי להינות מהחיים שלי, וגם הצלחתי...

עדיין יש לי סיוטים בלילות, שאני קמה מהם עם דמעות בעיניים באמצע הלילה ולא מצליחה להירדם שוב אחריהם.

אני עוד נרדמת בשיעורים כי בלילות אני לא יושנת.

הציונים שלי דיי נמוכים, חוץ מכמה מקצועות שיש לי את הציונים הכי גבוהים בכיתה...

 

אני מנסה להיות אופטימית ופחות להישבר, לפעמים זה מצליח, לפעמים לא..

אני מנסה להבין איפה אני עומדת עכשיו בחיים שלי אבל באמת שאין לי מושג, אני מקווה שבקרוב הכל יתבהר קצת...

 

 

ועד אז..כמה תמונות מהימים האחרונים..

 

לפני כמה ימים בפנימייה..


 

יום אחר באותו מקום


נכון שזה מדהים?!

היה לנו טיול למוזיאון צה"ל..איזה מכוערת אני במדיי א' !

 

חח סתם היה שמה חור לראש אז הצתלמתי לא להתייחס XD

 

וצילמתי קצת את המקום..

 

בא לי אחד כזה XD

סתם בחדר בפנימייה..

בחדר בבית (:













עד כאן הפוסט הזה...

 

שיהיה המשך שבוע טוב

אהה ו..

**i love you ron**

נכתב על ידי , 10/2/2008 22:25  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

10,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*Angle of death*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*Angle of death*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)