לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lonely


סתם החחים המשעממים שלי !!!!!

Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 2333456759 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

יום שני אני חושב... שונא את שוש(המורה שלי)=תנחשו מה יקרה!!


 יום שני עוד יום  מאז ששוש תפסה אותי מעתיק שיעורים היא לא מרחמת עלי... כול הזמן שואלת אותי שאלות סיוט...

 בהיסטוריה היא ביקשה מימני להקריא שאלה...

 

בחשבון 2 שאלות יוווו...  אוף  ביום א, יש לי פגישה עם ההורים שלי ועם שוש היא כלבה המרוה הזאת אבל לא נורא ביום א' אני הולך  לקניון עם מסטבוים סולומון עדן נועה ק  ניצן שניר ודקל אולי שככתי מישהו אז סליחה... ואת טוב שמרתי לסוף... עם תמרוש!!333>""""")

 

 

 

 

 

 

אזהרה!

 

עוד חודש תנחשו אוחתי קרן חוזרת סוף סוף .... שישה חודשים היא באמריקה היא אפילו פיספסה את היום הולדת שלי טוב זה לא חדש כל שנה היא מפספסת יש!!!!!!! היא חוזרת(היא מפספסת כי היא תמיד בחול בת'קופה הזאת) לא נורא!!!

 

 

 

 

 

 מה יש עוד לספר רגע אני חושב... אה כן יום ראשון

 

 

 יום נחמד אפשר להגיד..." לא קרה שום דבר מיוחד אז זהו טוב גמרתי פה!!...

 

תגיבו!!!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/12/2007 19:15  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לתמר תגובה ב-26/12/2007 21:28
 




 היי מה קורה!!  תקישבו שבוע גדול אוקיי היום:) הלכתי עם אורי וניר לסרט ואז הלכתי לאורי הביתה היה מגניב אורי ד"ש ל מוקה ניר : היה כיף  מאוד !! אני ותמר חברים זה קרה ביום שני (לא היום)

 

 

שבוע לחברות שלנו!!! מזל טוב!!

 

 ילדי הכיתה שלי גילוי כתגלית מדעית את הבלוג אז תרגישו חופשים להגיב!!  welcome  מחר 

 

 

 

מסטבוים וסלוומון מזל טוב...!!!

 

 אתמול היה יום דיי רגיל כמו כול יום הלכתי לעיו בהוד השרון חזרתי ב6 בערב וגליתי תתגלית שורה מעל!! היה  כיף עידו היה כיף טוב יאללה אמא שלי רוצה שאני אוכל תגיבו!!!

 

 

נכתב על ידי , 24/12/2007 22:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/12/2007 16:46
 



שישי שבת


אטיזה יום שישי היום המקסיםהזהזה היה יום נפלא כול החברים שלי התיחסו אלי וגם הבנים בשכבה יא.... איזה כיף רציתי ללמוד עוד כדאי שתהיה עוד הפסקב שעדן וסיוסה ברחו מימני זה היה ממש מעליב אז דיברתע קצת עם במבי ומאי מו'3 ואז הם הציאו לי פשוט ללכת לחברים שלי לא מצאתי אותם אז פשוט התישבתי ליד הבנים במגרש  הם אמרו בוא בוא שנייה באתי  והתישבתי לידם בהפסקת אוכל היתי עם שניר וקצת עם דקל בחמישי דיברתי עם דקל מ-9:00-9:30 בערך יותר או פחות ואז אני עכשיו בשבת חוזה עתיד ומחשבות אני הולךלבוא ביום ראשון עם חיוך על הפנים למה? כי אין שעה שישית וכי פתאום כיף עם החברים שלי

 

שבת אני הולך לאוכל רוצים לדעת מה קבקר מגעיל ודוחה שאמא שלי מכינה כל שבת גועל!!אייייייייי....

 

 

תיגיבו....

נכתב על ידי , 15/12/2007 08:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גל ב-24/12/2007 22:04
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לamit8k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על amit8k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)