לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משלחת פולין 2007-"רבין"\אילת


משלחת פולין 2007-שחיים את העבר בהווה בשביל העתיד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ביום שישי -ב-7.12-חודש לפני פולין


ולכבוד זה קבלו שיר שמאז המסע לא יוצא לרובנו מהראש.......

 

 

יש לי סיכוי להינצל אני יודע
אני אוכל להתעורר להתפכח
אני אוכל עוד לדבר באהבה
על עצמי ועל העיר ועל אשה

כבר עכשיו אני פחות כועס
וגל שקט של רגש מתפקע
אמא שרה לבן בלילה
אמא כאן לידך כל הזמן

אני מרגיש שמשהו משתנה
העייפות תחלוף האור יעלה
ואז אכיר אותך יקירתי
ומיד תכירי את אותי

תמיד פחדתי להשתגע
שהלב יקפא ויתרוקן
אבל עכשיו כמו שאני יושב
יש לי סיכוי להינצל אני חושב

לא לשכוח יום שני הבא -ב17.12 בשעה 19:00 -מפגש ואיסוף חומרים לטקס שיחזור(בניין ג').תביאו כל דבר שתרצו לשתף מתמונה ועד לחפץ,ועד לקטע או סיפור מסוים שריגש או חיבר אותכם,זה יוצג בטקס.....
יש להביא דיסק צרוב עם תמונות משמעותיות לדוד פרץ-כדי שיכנסו לדיסק המשלחת בשבוע הקרוב.
 
 
נכתב על ידי , 8/12/2007 17:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעה קטנה


משלחת יקרה,מצטערת על האי הבנה בבלוג הזה.....

הבלוג הזה של כולכםםםם,אז תרגישו חופשי להגיב,לעלות בדרך שלכם ..

ברגע זה מיתר וכל מי שעוזר בשיחזור לטקס יחלק לכם ת'שם משתמש והסיסמא שלי..שתוכלו לעלות בדרך שלכם,חשבתי שדרכי ודרך המייל שלי זה יהיה יותר מסודר ,אבל איך שנוח לכם...:)..בכל מקרה לא התכוונתי להשתלט אם ככה זה היה נראה...אז תעלו תמונות,תעלו כל דבר שתרצו שיהיה בשחזור-לוקחים מפה את הרעיונות שלכם..ולא יודעת מה איתכם אני כבר הגעתי ל3 אלבומים רק מהמסע.. וזה לא נגמררר:)

(רק בגלל שעכשיו זה תמונות של תיעוד אז אני מתגאה בכמות התמונות..שלא תחשבו שאני שמחה מהתמונות הקשות או משהו..:/..).בכל מקרה אני די בנאדם שחולני בתמונות ואם חשבתם שענת היא הבעייה בשכבה חח ->אז לא הכרתם אותי.....

וחסר לי כמה תמונות שאם למישהו יש אז תעלו בשבילי....אני צריכה תמונות מהטיסה,נוף מהטיסה,וכל העלייה והירידה מהמטוס-למי שיש שיעלה לי לפה

מי שיותר נוח לו יש לי מסנג'ר והמייל שזה אותו כתובת....

ואני אשמח גם לתמונות מהשווקים-דרוש תמונה של סוס פולני חח,ומהפארק-סנאי פולני,והטווס הפולני וכל השאר כבר יש לי ובעיקר תמונות שלכם:)

מה לעשות אני אוהבת.!.....אז שמרו על הבלוג..וחג חנוכה שמייח לכם..

אוהבת....

user posted image AYELTUSH

אגב עיצבתי  לנו כותרת חדשה.. איך זה?

 

 

נכתב על ידי , 5/12/2007 00:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה




421
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לayelet.y. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ayelet.y. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)