לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Miss . NaKsI



Avatarכינוי:  Miss . NaKsI

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


בקרוווב עדכון ענק !!1
המחשב שלי בתיקון,(אני אצל חברהה)

נכתב על ידי Miss . NaKsI , 21/11/2007 18:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ashley olsen mary-kate and ashley olsen mary-kate olsen

קרדיט
 . . . . . . .

אווף .. שוב אני חולה Q;
נשארתי היום בבית ..
ומשעמם פה רצח ;((
אז החלטתי לעשות רשימת דברים נגד שעמום :
1.לאכול[והרבהה]
2.לשגע את ההורים בעבודה
3.הספקת תוכניות [מוחעחעחע]
4.לעדכן את הבלוג כל 5 שניות
5.לצאת החוצה לקוות שמכירים שם משהו ,
 לצרוח בשמו ולהתחבא .[עובד עם יולי ;))]
6.להציק לחיית המחמד שבבית
7.להצטלם ..
8.להתקשר לחברים שבבית ספר בזמן שיעור[אני רעה]
9.ללכת עד לקניון רק בשביל לחזור [חיחי]
10.לנסות לבשל משהו ולשרוף את המטבח !.!

 

אני ניסתי פה הכל  כשגומרים אז רוצים עוד .. חיחי

 . . . . . . .

אני לא יודעת איך מעלים תמונות מהפלאפון למחשב |:

 עם משהו פה יודע אשמח עם תגידו לי;)

. . . . . . .

 האינטרנט אצלי לא עובד אז אני אל יעדכן הרבה ..

 עכשיו אני מעדכנת מהמחשב של אחי @!!

 . . . . . . .

תמונה של הכלבה שלי אח שלי העלה אותה ,

 למחשב שלו .

 

נכון שהיא מתוקה?

 . . . . . . .

אוהבת ,

 Miss . NaKsI

 

 

עריכה1:
יש לי בלוג חדש ,בלוג עיצובים
(בנוסף לבלוג הזה)
אשמח עם תגיבו בו -
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=491759

 

נכתב על ידי Miss . NaKsI , 6/11/2007 11:47  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

   

קרדיט
. . . . .
החלטתי לפתוח לבלוג אימייל ;)) ~
שם תכתבו את כל מה שיש לכם להביע על הבלוג ,
נחמד , מעניין דרוש שיפוץ וכו'
אשמח עם תכתבו לי שם כל מיני עצות לשיפור הבלוג עזרים ועוד..
אז הינה הכתובת -
[email protected]
. . . . .
בגלל שהבלוג די חדש אני צריכה עוזרת לכמה ימים !!1
מי שמעוניינת מוזמנת לפנות אליי בפוסט הכי עדכני או באיימיל ,
אני יודה לכן מאוד ..
. . . . .
תוודה לכל מי שעוזר/עזר/יעזור !!1
. . . . .
נושא אחר: היום זה היה היום הכי משעמם בעולם |~
הייתי תקוע כל היום בבית חוץ מהצופים האלה ..
הגרון שלי מזה כואב בקושי ואני יכולה לדבר ;|
אווף אני שונאת את היום הזה `__'
סליחה על כל החפירות ,,

 

אווהבת ,
Miss . NaksI

נכתב על ידי Miss . NaKsI , 3/11/2007 20:08  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss . NaKsI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss . NaKsI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)