לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

WannAnna..


הבלוג שלי.כנסו-תראו. מתעד את הדיאטה שלי, מי שיודע שהוא לא אוהב את הרעיון- שישאר בחוץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

לא הייתי כאן מלא זמן


אני מרגישה שאין,אין לי תכלית,אין סיבה לחיי

בשביל מה אני כאן?

אין אחד שאני מסבה לו אושר

בטח שלא לעצמי

אין אף אחד שמאוהב בי וחיוך שלי,קטן שלי,עושה לו את היום

אין לי מה לעשות כאן

לחפש בעולם הזה

בטח אם איך שאני ניראת

 

ברקע מתנגן לו השיר אבות ובנים של אביתר בנאי

הוא כ"כ מתאים לי.

אני אכתוב לכם חלק ממנו :

"בלי המבט הקרוע שלכם

אשאר לבד,אשבר לאט

אבות ובנים,סבתות ונכדים

הלב שלי מתפוצץ

מי אשם?לא מי אשם

מי מראה לי מי

אבא בוכה על בן

בן בוכה על אבא..

תכף אני ארצה שתלכו מפה

לא אפחד לגדול

 

אבות ובנים

סבתות ונכדים

הלב שלי מה מתפוצץ

מי אשם לא מי אשם

מי יקבור את מי?

אבא בוכה על בן בוכה על אבא

אבא בוכה על בן בוכה על אבא"

 

יש לי תחושה שההורים שלי יקברו אותי...

באלי למות.

או למצוא עינין בחיים.

ככה אין לי מה להשאר...

 

 

 

 

שלכם,אנה בהתהוות

נכתב על ידי , 1/4/2008 22:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איליה ב-12/4/2012 13:08
 





כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




2,530
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanonimi07 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anonimi07 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)