לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרואים מכאן

העולם דרך משקפיים מיוחדים של הסוציאליסט האחרון. מזועזע, בהלם ומבולבל. בעצם, זה אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

אפילו סילבסטר בעצמו לא נהנה בסילבסטר


שוב זה קורה ונגמרת שנה אזרחית, ושוב אנחנו תוהים מה לעשות בערב הזה.

אז התחילו להזמין אותנו למסיבות בשלל מקומות. כמובן שמועדונים ופאבים נפסלו מייד (יהיה צפוף, חנוק, מפוצץ ומלא ילדודס / ערסים או סתם אנשים מרגיזים) אז נשארנו עם המסיבות הפרטיות וה"פרטיות".
כמובן שאנחנו רוצים את המסיבה המושלמת - זאת אומרת שכל החברים שלנו יהיו שם, תהיה מוזיקה מעולה (מעולה מבחינתנו, כן?), אלכוהול איכותי (וויסקי סינגל מאלט, בירות כמו שצריך, וודקה משובחת, ויינות נורמליים), לא צפוף מדי, שתהיה חניה, שזה לא יהיה רחוק, כמובן קהל כיפי ומסביר פנים, ומקום מעוצב ושיהיו גם פינות ישיבה / התמרחות ומשהו לנשנש. אם אפשר שגם תהיה פינת מסאג'ים וקצת סמים קלים.
בקיצור - מזכיר קצת חתונה או ארועים של העבודה שלי. הממממ אני זקן.

המסיבות הפרטיות הן קצת פרטיות מדי, שזה אומר קהל קטן דיג'יי חובבן ומעפאן ואלכוהול בסיסי, או כזה שהאורחים מביאים (ואז הוא בטוח יהיה בסיסי). המסיבות האחרות - אלוהים יודע.

כמובן ששני הרווקים גם רוצים שיהיה שם ציד משובח (אם לא את אהבת חייהם), והרווקות רוצות ציידים מוכשרים (אם לא את אהבת חייהן). אני כבר מזמן הפסקתי לצוד.

ואז המטופחת (שלפעמים מטופחת קצת יותר מדי) הודיע שהיא משתתפת בצוות שמפיק מסיבה. בכפר שמריהו. עם נערי חניה שיחנו עבורנו את האוטו. ואלכוהול איכותי וחופשי וקהל בגיל הנכון בבלנד הנכון, נישנושים ופינת התרגעות (אבל בלי מסאג'ים).
נשמע מושלם - אבל הקטץ' במחיר, 160 ש"ח לאדם. אם נוסיף מונית - זה יהיה הרבה יותר.

בעיה. נאלץ לאן הרוחות של החברים שלנו נושבות...

שיהיה כיף הלילה.


* כמו שאני מכיר אותנו (ואת האישה שסובלת ממחזור) בסוף נישאר בבית, כולם יבואו אלינו ונשתה חלק ממלאי האלכוהול הפרטי שלי.

נכתב על ידי , 31/12/2009 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 46




20,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארילו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארילו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)