לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדת בגדול


נשאבת .

Avatarכינוי:  בטטה סקסית :P

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

אוקיי אני רוצה להיות אנורקסית , מרוצים ?


 

 

תאשימו אותי , לא יודעת תעשו מה שאתם רוצים .

נמאס לי

נמאס לי לחיות באשלייה .

להגיד לכולם שהכל בסדר "להראות" שהכל בסדר .

הכל לא בסדר , הכל חרא .

אני שונאת לקום בבוקר ולהסתכל במראה.

אני קונה בכוונה בגדים שקטנים עליי בשביל להיכנס אליהם

ועכשיו ?

אני בתקופה הכי חרא שיכולה להיות .

אני רק משמינה ומשמינה

ודרכים בריאות ?!

לא עובדות עליי .

אני צריכה את הדבר האמיתי .

אני רוצה להיות רזה רזה

מידה 36 לפחות.

לשקול 55 קילו .

זה החלום.

ונמאס לי שכולכם מטיפים לי פה שאני לא שמנה .

בשביל עצמי אני שמנה טוב ?

בדגורי לא אכפת לי מה אתם חושבים , אכפת לי אך ורק מעצמי ומההרגשה שלי .

צומות לא מזיקים לאף אחד .

להיות רזים זה בריא .

ואני כןןן ! שוקלת 82.7

אני לא שוקלת קילו פחות וזה מבאס ומעצבן ובא לי פשוט לחתוך את השומן עם סכין .

מהיום אני מתחילה להיות אמיתית .

דיי לשקר לעצמי ולכם .

אני רוצה להיות רזה , רזה רזה .

לא מלאה

לא בינונית

רזה .

רזה רזה רזה

יש את אלה שייתמכו בי ויש את אלה שלו .

תעשו מה שאתם רוצים .

אני את שלי אמרתי

 

חוץ מזה ?

הכל חרא .

אני רק אוכלת יותר ויותר : \

זה מבאס .

מהיום התפריט שלי יראה ככה

 

בוקר : כלום \ יופלה *360

צהריים: לחמנייה \ חצי פיתה \ חצי לחמניית בגט

עם ממרח כלשהו .

ערב: כלום או 2 פירות

וקערת ירקות עם מלח .

 

לא צריך להיות יותר מ600-500 קלוריות .

 

בהצלחה לי ?

 

תגובות תומכות בלבד .

כל הפלצנים ? נמאסתם .

 

 

החלום :

ככה אני רוצה להיות וככה אני יהיה !

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 16/1/2008 21:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטטה סקסית :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטטה סקסית :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)