לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדת בגדול


נשאבת .

Avatarכינוי:  בטטה סקסית :P

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

תמונות של הגוף שלי מהיום .


נמאס לי מכל הקטע המסריח הזה .

נמאס לי לאכול כמו ציפור איזה 200 קלוריות ביום ולעלות במשקל ! אני לא מסוגלת לסבול את זה יותר אני לא מסוגלת להכניס אוכל לפה ! כל פעם שאני מקרבת אוכל לפה אני מסתכלת על היריכיים שלי וזורקת את האוכל זה פשוט מגעיל אותי איך שאני ניראת .

אני פשוט נגעלת מעצמי , ואני לא רוצה , אני כל כך לא רוצה לנקוט בצעדים אחרים בשביל לרדת במשקל למרות שעוד מעט לא תיהיה לי ברירה .

אתמול כמעט לקחתי את המברשת שיניים שלי ודחפתי אותה הפוך לגרון .

ואז זרקתי אותה .

אני ממש דפוקה אני מודעת לזה , אני פשוט לא מסוגלת להתמודד עם עצמי

 

הנה תמונות שלי מהיום , גועל נפש במלוא מובן המלה .

 

 

להקיא .

 

שומן שומן שומן .

 

אני לא באמת ככה , פשוט הצטלמתי מרחוק .

 


 

אני נותנת לי הזדמנות אחת ואחרונה

 

אני יפרט את כל מה שאני אוכלת בלי שום תירוצים .

 

אני מתחילה מהרגע

 

יום רביעי :

א.ערב : 2 צלחות של מרק ירקות [לא משקית , מירקות טריים] + 3 כפות של פירה .

 

 

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 9/1/2008 17:19  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה זמן לא עדכנתי .


טוב... אז אחרי שכל כך הרבה זמן לא עידכנתי אתם בהחלט צריכים עידכון מצב נוכחי

אני חושבת שבחיים שלי לא אכלתי כמו שאכלתי בשבוע הזה

פשוט אכלתי בלי הפסקה

ואז צום ואז לא צום ואז לאכול גזר אחד ביום . בקיצור הרבה הרבה בלאגן

אני לא רוצה להגיע לאנורקסייה.. ואני לא אנורקסית ראיתם לפי התמונות

אני פשוט רוצה להרזות מהר

אני מתחילה דיאטה שמבוססת על הרבה ירקות ומנת פחמימות חלבונים ושומנים אחת ביום

כיאלו רוב היום ירקות ונשנושים קלים וארוחה אחת כבדה ביום

תפריט הגיוני ליום שכזה :

 

בוקר : קפה בלי סוכר \ כלום .

בין לבין : ירקות חופשי \ כלום .

צהריים : שניצל תירס 1 לא לייט + ירקות

ערב : ירקות \ מה שאמא מכינה ממש מעט .

 

 

אני יודעת שזה נשמע תפריט מטורף ולא הגיוני אבל אני צריכה לרדת מהר

כבר עליתי ל82.8 ואני מתחרפנת מזה

אני רוצה לחזור ל78 ... או 75 או פחות

ואני יצליח , בעזרת השם עוד החודש אני מגיעה ל78 זה לא בשמיים ואני מקווה שאני יצליח

אני מתחילה מהרגע הזה את הדיאטה

תאכלו לי בהצלחה ?

לפחות תיהיו נחמדים ?

ואל תזיינו לי בשכל על זה שזה לא בריא ... אני יודעת את זה הרבה מלפניכם ואני עושה את זה בכל זאת

אתם לא צריכים להטיף לי .

נכתב על ידי בטטה סקסית :P , 5/1/2008 03:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבטטה סקסית :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בטטה סקסית :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)