לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Well, Welcome To My Life



כינוי: 

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

את.


ילדה.

 

אני כ"כ אוהב אותך... את אפילו לא יודעת כמה.

כל מה שרציתי, כל מה שביקשתי זה אותך בזרועותיי.

את החיוך שלך כל בוקר.

את הפנים היפות שלך דבר ראשון שאני פותח את העיניים.

בחיים שלי לא אמרתי למישהו את הדברים שאמרתי לך,חלקתי רגשות שהרבה חושבים שאין.

 

ואת אפילו לא יודעת שאני אוהב אותך... וזה מה שקשה לי.

אוליי את קוראת את הפוסט הזה ואפילו לא עולה בדעתך שבעצם, זאת את?

כל יום שעובר, האהבה שלי אלייך גדלה.

אפילו שאני לא רוצה, אני חושב עליך. אין יום שאת לא מטיילת לי במחשבות,בשירים, בהכל.

ואפילו אני כבר חולם עליך, עלינו, ביחד. 5 לילות ברצף,שאת גם בראש שלי בחלומות.

 

ואני לא יודע, יש לי בעצם סיכוי להיות איתך?

הייתי נותן הכל, רק בשביל שתהיי איתי.

קחי אותי, קחי את הנשמה שלי, את השמחה מהחיים שלי. העיקר שתעמדי לצידי. לתמיד.

 

תתאבדו או משו

נכתב על ידי , 15/3/2009 14:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,308

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAs We Speak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על As We Speak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)