לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


 

נכתב על ידי , 3/11/2007 09:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיוולל לפקייעייין וחררשיים ( ;


הטיווול לפקיעין וחרשים (:
נסעענו לטיוול בפקיעין .

היינו בחרשים קודם כל והיינו בדילמה . היה כל כך מאגניב (:
בפקיעיין היינו צריכים לשאול 10 שאלות ותושבי הכפר היו צריכים לענות .
אחר כך , התארחנו באוהל של מוכתר .
נתנו לנו לאכול לאפות עם לבנה וזעתר [:
נתנו לנו גם לשתות תה צמחים זייתים ופטל מגעיל ~ |:
בחרשים -
עשינו מופע , ואני הייתי האלון ממשפחת האלונים .
אני הייתי צריך לבקש ש " אלה " שנהיה חברים ><
אבל .. חבר שלי שהיה אלון מצוי ניצח XDD
במילא לא רציתי להיות חבר שלה אפילו בהצגה S<

נכתב על ידי , 3/11/2007 08:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוווווובי _ הסאאקסי ( ; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוווווובי _ הסאאקסי ( ; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)