לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מממ. סתם חיים של סתם אחת.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פוסט ראשון. !!!1 :O


 

אממ., היי [=

פתחתי היום את הבלווג.

וזה הפוסט הראשון שלי.

אממ. אני עוד לא יודעת על

מה יהיה הבלוג.,

אולי על החיים שלי או עם עזרה

לעיצובים.

בקיצור. שניהנה. D:

סתם עוד אחת. [=

שאלון סתם שתדעו מה אני אוהבת בחיות. P:

מה היא החיה האהובה עלייך?
כלב וסוס
האם יש לך חיה בבית?
לא
עד כמה את אוהבת חיות?
מאווווווווד !!!!
מי יותר חמוד כלב או חתול?
כלב !!!
חשבת פעם להיות צמחונית?
לא. בשר זה טעים מידי.
מה דעתך על ניסויים בבעלי חיים?
רע. רע. רע. לא טוב.
סדרי את החיות על פי האהבה שלך כלפיהם: פרה, חזיר, כבשה, נמר, סוס.
סוס. נמר. כבשה. פרה. חזיר.
האם את מאמינה בגלגול נשמות של חיות?
כן.
כשאומרים לך את המילה "חיה", איזו חיה עולה לך בראש באופן אסוציאטיבי?
כלב.

 

נכתב על ידי , 3/11/2007 14:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 367839355 




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד אחת [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד אחת [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)