לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בנאדם


בלוג פצצה מה לא ככה??

Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 20903940 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

לגבי הצבע


לגבי הצבע אז הייתי כולי כחול וקצת אדום והשיער שלי היא צהוב אני צריך להכניס תמנות!!

 

אים יש עוד שאלות דברו איתי האיסי שלי 209013940 !! 

נכתב על ידי , 15/12/2007 12:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגבי הבת שרמוטה!!


לכול אלה ששואלים שאלות תודה!! 

 

 

לגבי ליאת!! 

 

 

הבת של כלבה שיקרה לי!! קיצר הכול התחיל ככה אני ובת דודה שלה דיברנו קיצר היא התיחילה איתי (בת דודה

  שלה)    קיצר דיברנו היא שלחה לי תמנות היא  פצצה!  בלונדה שלא נדע קיצר שחכתי לקחת מימנה איסי יום למחרת דיברתי אים ליאת ביקשתי שהי תביא לי את האיסי של בת דוה שלה היא לא הסכימיה לבסוף היא המציע סיפור שהיה היתכתבה איתי אתמול ואין לה שום בת דודה ובתמנות זאת ביכלל שכנה שלה והיא נישבע לי בדקתי את העניין ומה לעשות לא מתאים לי  חברה שקרנית!! ניפרדנו!! והכול ביגלל שהיה קנאית והיא ממציע סיפורים וחארטות!!

יענו ביגלל שהי שיקרה ואני מקווה שזה עונה לכם על השאלות!!

 

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2007 11:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע שהיה!!


 

 

השבוע זרקתי את חברה שלי (ליאת) מי שמכיר את של כלבה שיקרה לי!!

 

בלי בושה !!!

 

נעבור נושא  ...........................

קיצר השבוע עשיתי 360  אם האופניים .!!

לא הלך כולכך טוב עפתי מהאופניים עד עכשיו כול הגגוף כואב לי  !!!

http://www.youtube.com/watch?v=oBOz3hQwMNw

 

כנסו קליפ פצצה!!

 

 

 

 

 

 

 

גם השבוע עשיתי גרפיטי משהו פגז עד עכשיו אני בצבע  חחחחחחח

 

 

מבאס קצת!!  

 

 

הרבה!!!!

 

 

 

זהו ניגמרה השביתה באסה יום ראשון לימודים !! איזה עצבים!!!

 

 

זהו בנתיים אני יעדכן עוד שבועיים כשאני יחזור מהפנימיה.!!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 14/12/2007 08:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$$P.i.M.p$$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $$P.i.M.p$$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)