לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה לברוח למקום אחר...



Avatarכינוי:  אחת אנונימית...

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

חיי כזבל בזבל =[[


כתבתי בשיעור ערבית שיר על התקופה האחרונה שעוברת עלי,

מקווה שתהנו ושתבינו אותי:

 

"יושבת פה בודדה,

כולם עזבו אותי

אני כבר לא שווה!

רק אותה כולם רוצים

כי רק היא מדליקה.

 

כולם עזבו אותי לטובתה,

עוזבים אותי,

מעדיפים אותה.

מה עשיתי?

מה קרה?

יושבת פה ובוכה...

 

למה רוצים אותה?

 למה מעדיפים אותה?

היא יותר טובה?

יותר חכמה?

לא, היא פשוט "מדליקה".

 

מנסה להיות איתה,

כדי שתאהב אותי,

אבל לא,

היא מדחיקה אותי,

לא רוצה אותי,

רוצה רק להיות מלכה

חושבת רק על עצמה.

 

כולם שפוטות שלה,

רוצות להיות כמוה,

ורק אני לא,

בגלל זה לנדות אותי?

בגגל זה לשנוא אותי?

למה הכל קורה לי?

למה כולם עוזבים אותי ומעדיפים אותה?

 

אני יושבת פה ובוכה..."

 

 

אני כתבתי את זה [זה ברור] על ילדה,

ששונאת אותי ומרכלת עלי שאני "חננה"

אבל בעצם, אין לה מושג כמה היא פאקצה!!!

 

 

ולמרות שהיא פאקצה, כולם מעדיפים אותה [חוץ מ-1]...

ובינתיים יש לי רק אותה, רק חברה טובה אחת.

פעם היו לי לפחות 4.... היה לי קשה לבחור מי חברה יותר טובה...

עכשיו, כבר אין לי מבחר....

 

איך אני יוצאת מהמצב הזה?

בבקשה תעזרו לי...

אני ממש מבולבלת!!!!

נכתב על ידי אחת אנונימית... , 13/11/2007 14:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת... ב-15/11/2008 10:52
 




שוב אני מוצאת את עצמי בדיכאון,

הוא לא אוהב אותי?

היה שווה לאהוב אותו?

אני שואלת את עצמי כל פעם מחדש

מדוע אני צריכה להתאהב בכלל?

למה אני צריכה את זה?

לראות אותו, להריח אותו,

לשמוע אותו לנשום אותו.

למה אני צריכה אותו בכלל?

אותו, אותה, את כולם.

למה אני מתאהבת כל פעם מחדש?

למה?

אני שואלה את עצמי אותם שאלות

אחרי כל אהבה נכזבת, שכואבת, ששוברת.

למה אני צריכה להתאהב, לאהוב?

למה אני צריכה אותו?

 

 

 

נכתב על ידי אחת אנונימית... , 9/11/2007 14:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספיר ^^ ב-14/11/2007 01:48
 



פוסט התחלתי? אמצעי? אחרון? לא ברור...


דיכי, דיכי, דיכי...

אלה חיי המשעמים/מיוחדים/מעצבנים/לא נוחים/ודיכאוניים שלי.

 

לא יודעת למה, אני פשוט אוהבת להיות לבד, עם עצמי, בשקט שלי, בשלווה, ברוגע, ובבדידות הזאת.

אני צריכה לפרוק הרבה דברים שאחרי מה שקרה, אני לא יכולה לסמוך על אף אחד. רק על הבלוג והאנונימיות שלי.

מקווה שתעזרו לי קצת להבין איפה אני חיה.

 

 

אחת אנונימית...

נכתב על ידי אחת אנונימית... , 3/11/2007 18:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת אנונימית... ב-9/11/2007 09:13
 





306
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת אנונימית... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת אנונימית... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)