לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life :)


אני אילנה בת 15 לומדת בתיכון חיפה ילדה פנויה פו אני יספר על כמה חווית שקורים לי בחיים ..

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 256465246 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008


היי  שלום לכולם מה איך  החייםם..

חזרנו  לבצפר ומאז שהתחיל  לבצפר הזנחתי חחח =] איזו בושה חח ..

אז ככה התחילו לימודים מגמות  בגריות  של  התחלות אהבות חדשות

חחיםם חדשים כמו  שחברה שלי תמיד אומרת כול  מה שרע זה הפך מחיים צריך

לעבור למרות שזה קשה חחים עם זהה..

ואז ככה היום חמיששי סוף סוף חופש אחד ישישי ושבת  חח =] נוחחהה מלימודים מחיפרות מורים..

יום שבת  יש לי בבת דודה קטנה שלליי שננה אני הולכת  לדפוק הופעה ללמולדת  של  נסיכה שליי..

משפט ללחיים לילדה שעברה קשה בחיםם [המבין יבין] חחח ..

ילדה שלי אני  אוהבת אותך  מאמי ותדעי מה שקרה או  שזה לא טובה או לרעה אבל תתאשי יפתי כי  אני יהיה תמיד לצידךך..

אהבה היא מילה ..ורגשה אני  עדיין לא מרגישהה.. קשה לי עם  זה להרגיש מה זאת  אהבה אני מפחדת  להאתכזב שוובב..

קיצצצר אני  חפרתתי יותתרר מדיי

אנשייםם אוהבתת  אותכםםם  שיהיהי לכם  שנה לימודים  מוצלחתת  ווחחיםם  נפלאייםם ..=]]

 

אדרוש ודנדוש אני חולה עלייכןן  אחיותת  שלליי..

קטיוש אישה שלי אין  עלייךך =]]..

אווההבתתתתת  אוותתכןןןןןןןןןןןןןן

 

בנננות  שלי גם  אותכןן  אל  תחשוב שכחתי אותככם ואת ידידים שלי גם חח  אוהבת :-*

נכתב על ידי , 12/9/2008 00:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





250
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לilanaka:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ilanaka:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)