לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של נדב

בלוג פשוט של אדם פשוט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

נעים להכיר ! קוראים לי נדב


שלום לכל מי שקורא בלוג זה !

קוראים לי נדב וזה הבלוג הראשון שפתחתי בחיים . אה כן ולא טרחתי לספר את זה לאף אחד ...

אז ככה מההתחלה :

קוראים לי נדב ואני תלמיד כיתה י' בבית ספר אורט יד ליבוביץ' .

עוד חודש בן 16 !

אממ , תנו לי לחשוב ...

אהה החלטתי לפתוח בלוג שלא מדבר על הרבה סתם אולי כדי להכיר אנשים חדשים , צריך לגוון ...

ולא סיפרתי לאף אחד ... נראה לי גם כדי להכיר אנשים ח-ד-ש-י-ם ...

חח הגעתי למסקנה שיש לי חיים משעממים ..

אז קצת על עצמי :

גר בנתניה

אח בכור לשתי אחיות מקסימות ( כן בטח על מי אני עובד ...)

מת על טלויזיה !

אבא שלי נולד בברזיל - דבר שהופך אותי לברזילאי ( אזרח )

אמא שלי נולדה בארגנטינה - דבר שיהפוך אותי בגיל 18 לארגנטינאי ( אזרח )

אה כן - אני מדבר ספרדית ופורטוגזית !!!!

בחרתי במגמת ערבית ופיזיקה - אל תשאלו למה ...

ופריק של טבע וטיולים . אני במש"צים למי שמכיר ...

אממ

פשש

רק רגע

אה , יש לי נחש בבית , קוראים לו לוציפר !

עכשיו באמת נראה לי זהו .

אז ככה כל מי שקרא ומצא איזשהו תחום עניין משותף , מישהו שיש לו משהו להגיד או סתם בן אדם מגניב תוסיפו אותי לאייסי / שלחו תגובה כל דבר .

טוב סיימתי להיום

לילה טוב

נכתב על ידי , 5/11/2007 00:03  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 
נכתב על ידי , 4/11/2007 15:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

ICQ: 356016359 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט נדב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט נדב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)