לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im Losing Grip



Avatarכינוי:  .Losing Grip

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פווסט . #


 

היילו . [: -

האמ .

אין לי ממש דברים חדשים ,

חוץ מזה שלמדתי מלא שירים חדשים על ג'רארד D:

וול ,

רוצים מבצע  ? תקבלו מבצע D:

הפרסים :

-מקום ראשון - חתימה .

-מקום שני - כ.לנקוק .

- מקום שלישי - באנר .

-מקום רביעי - לנקוק בגודל 36 .

מקום חמישי - לנקוק בגודל 24 .

המבצע -

[הפרסים רשומים לפני פרטי ההצבעה]

1 2 3 4-תפוס ע"י רז [:  5 6 7 8 9 10 11תפווס .[:

קרדיט [:

-

3>

אליסון D:

נכתב על ידי .Losing Grip , 12/12/2007 17:17  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוווסט . #


וול .

היי [:

מזמן לא דיברתי כאן .

כלומר ,

אין לי הרבה על מה לדבר .

החיים ממשיכים לזרום .

אין חדש .

אני חושבת.

אני מעדכנת פה פחות .

סו וואט ?

זה הבלוג שלי ,

זאת זכותי .

לא ?

אני דיי מדוכדכת .

ומנסה לשכוח את זה .

אז מה זה משנה .

אני מעדיפה לא לדבר על זה .

-

טוב .

אז ,

הפירסר עשה לי את הסייד ולקחתי עגיל חדש [:

זה כבר טוב .

ו ... עדיין לא קניתי את האולסטאר שרציתי .

אבל זה בתהליכי עשייה ^^ .

וול .

חנוכה שמייח [:

שיהיה , לכם .

זה מרגיש לפעמים כלכך רע ,

להיות מנותק מהארץ שאתה אמור להיות מחובר איתה.

ביי דה וואי ארץ .

אני ואמא שלי נוסעות לפה לחודש ונגור אצל בני דודים שלי [:

זה דיי מפיח תקווה .

-

מה לעזאזעל אני יכולה לקנות לאח שלי ליומולדת ?

יש לכם רעיונות ?

ווקשה .

הלפ :[

-

טוב .

איי לאב יו אול .

[למרות שזה נשמע פאקצי ]

3>

אליסון .

שהדבר שמפיח בה תקווה זה שהיא טסה לארץ בקרוב [:

 

נכתב על ידי .Losing Grip , 6/12/2007 14:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





840
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Losing Grip אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Losing Grip ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)