לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אהיה רזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

=\


אני צמה כבר 24 שעות..

ואמא שלי לא הציקה לי בבוקר..והסתובבתי מלא מלא מלא..4 שעות1

אבל בערב..חבר של אחותי בא אלינו...ואמא הכינה עוגת גבינה ופשטידות וסלט אבוקדו וטונה וזה..

עכשיו אני יכולה לעמוד בזה..זאת לא הבעיה..

היא הבעיה.

היא לא תתן לי להתחמק מזה..

ותחשבו..כל זה..בערב..בשעה 8-9...

אני לא יודעת מה לעשות..

טוב אולי לכמה זמן אני אשמור על המשקל הנוכחי..

אני מקווה שיהיה טוב!

נכתב על ידי *just fat* , 5/11/2007 14:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  *just fat*

מין: נקבה




757

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*just fat* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *just fat* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)