לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yannush ^^


יש לי בעיות נפשיות קשות D= אני ילדה שמחה ומאושרת ^__- ישלי שין-348206 וילדם מתחת לגיל 15 על תגיבו לי אפילו זה לא גנון פה P=

כינוי:  Yannush ^^

בת: 30

ICQ: 462650438 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007




Winter 2007


 


Yanna Bindreva


 


אממ אינלי שמץ מ'סה ישראל בלוג D=


כמו שאתם רואים אני חדשה פו ^__-


אס אני יציב לכם כלל אחד וניגש לכמה דברים קטנים ! :)


ילדים מתחת לגיל 15 לא להגיב לי !


אנ'לא גנון O:


אעעה ואני באה למיפגשוקס בחנוכה ב-6.12 P=


ותמצאו אותי כל מסיבה אפשרית ב-TLV .


אס מידי פעם אני אכנס וארשום דברים קטנים :]



 

נכתב על ידי Yannush ^^ , 7/11/2007 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






 

נכתב על ידי Yannush ^^ , 7/11/2007 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYannush ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yannush ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)