לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Awesome




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

סתם עדון...


ושוב לא עדכנתי הרבה זמן ולא קורה שום דבר מעניין במיוחד...

אממ..לא מזמן היינו "בטיול" לבית חולים לוונשטיין

היה דיי עצוב לראות את כל החולים והנפגעי תאונות הדרכים.

 

גם ביום חמישי יצאנו לטיול עם הבצ'פר לחולות נצנים...

זה היה יום מבוזבז חם ומשעמם.

 

אממ...מה עוד?....משעמם מאוד(חרוז XD)

אני חושב שזהו...הייתי שם תמונה אבל חברים שלי לא מרשים לי לעלות אותה.

הצעתי שאני אצנזר אותם..אבל הם לא מוכנים

 

בכל מקרה...שתהיה לכם שבת שלום :)

נכתב על ידי Just/ A /Guy , 25/1/2008 15:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם עדכון -__-"



                                                                              
 

 

אממ...אין לי ממש מה לכתוב, אני כותב כי כבר לא עדכנתי המון זמן.. :/

אממ לא מזמן פגשתי כמה חברים שלי מהבצ'פר הישן..היה דיי הזוי, אבל גם נחמד ^^

והבנתי שחבר שלי לא יודע מזה צבוע...

ושיש חבר דפוק שלא יודע מה להחליט...

וזהו..בכללי ממש ממש ממש משעמם לי וכמו שאמרתי אני כותב רק כדי לעדכן קצת ><"

 

אז אני זז עכשיו לבצ'פר, מקווה שיהיה לכם יום מצויין, מה שלי לא יהיה....

 

 

יום טוב :]

 

נכתב על ידי Just/ A /Guy , 7/1/2008 07:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Just/ A /Guy

בן: 31

MSN: 




1,249
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust/ A /Guy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just/ A /Guy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)