לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Don´t try to fix me, I'm not broken.

Avatarכינוי:  Lady .D.

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

עידכון (:


קודם כל, מקווה שלכל מי שהולך לבי"ס היה יום ראשון מוצלח, ושתהיה שנה מוצלחת עוד יותר (:

אצלי אישית היה יום ראשון רגיל...טקס מייגע שמתחיל בחצי שעה של צעקות על כיתות התיכון שיצאו ממתחת לגגון המוצל

לרחבה של מול הבמה וישבו על הרצפה, מתחת לשמש וכמובן שאף אחד ממי שעומד מתחת לגגון לא רוצה לצאת אל השמש וזה

לוקח חצי שעה של צרחות עד שכולם יוצאים (בחיי שאני יצאתי משם מהר! ככל שהטקס מתחיל מוקדם יותר הוא מסתיים מוקדם יותר...)

רוב הטקס זה צעקות של המנהל בשטויות בסגנון "אימפריה! עגנון אימפריה!" (אימפריה אחרי התפוררות, וגם זה לא.) והתפארות

באחוזי הזכאות לבגרות הגבוהים (שבאים על חשבון האיכות של תעודות הבגרות, ועל התלמידים שהבגרות שלהם לא הייתה בסכנה), בהישגים של

תלמידים, שבכלל לא קשורים אליו כמו זכייה בתחרויות זכיה וכשרונות כאלו ואחרים, בקטעי קריאה וריקודים של להקת המחול ומגמת המחול החדשה

שהתחילה השנה (שהיו הרבה יותר מרשימים אם היה אפשר להתייחס אליהם ולא אל השמש על הראש, הלחות שגורמת למוח להינמס ותחושת הטיגון הכללית.

ואח"כ כרגיל שיחה עם רכז השכבה (החדש, כי הקודם עזב לבי"ס אחר) שהחליט שזה בדיוק הזמן לשיחה על "שבעה נושאים חשובים"

בבניין י"ב המחניק שלנו (אני די בטוחה שהרוב התעסקו יותר באיזו צורה עדיף לנפנף עם המחברת ולתפוס הכי הרבה רוח ולא במה שהוא אמר...) ושעתיים

נוספות של שיחה, הפעם עם המחנכת וסוף סוף בכיתה ואפילו המזגן בכיתה עובד!כמה שמחתי כשגליתי שאצלנו המזגן כן עובד! אמנם עובד בקושי, אבל זה זה משהו! :)

ואח"כ לימודים כרגיל, ישר מאיפה שסיימנו את י"א.

בכל אופן, אספתי קצת תמונות מעוד 2 חוויות מהקיץ שהתרחשו אחרי שפרסמתי את הפוסט הקודם.

אני עדיין מתכוונת לעשות פוסט עם תמונות מכל התקופה שבה לא כתבתי בבלוג, פשוט לוקח קצת זמן לאסוף את כל התמונות חחח...

ויש לי כ"כ הרבה חוויות ודברים שקרו בקיץ שאני רוצה לספר! אבל זה כ"כ הרבה שגם לכתוב את זה לוקח זמן חחח...

באמת שהיה כ"כ הרבה בחופש הזה, גם מבחינת אירועים ויציאות ועוד יותר מהבחינה הנפשית...בחיי שאני זקוקה לחופש מהחופש הזה.

ואני גם עדיין רוצה להחליף את העיצוב ולהחליף את השיר שברקע.

על העיצוב אני עובדת, אבל שכחתי איך שמתי מלכתחילה את השיר ברקע, אז אני לא יכולה להחליף...

ועכשיו, התמונות חחח

נסיעה ספונטנית לת"א עם נועם ועופרי (:

חיוורת...עניין של תאורה, לא הייתי עד כדי כך חסרת צבע (:

(ועם גלים בשיער :) ישנתי עם 2 צמות כשעוד היה לי שיער רטוב כדי שזה ייצא וממש התלהבתי כשהגלים החזיקו :))


אני שמאלית ונועם, עופרי צילמה

מסיבת הפתעה לגיל, אצל גיל (:

(אם מישהו יסתכל בפוסטים ישנים יותר שלי, ויהיה כתוב שם על גיל, יש לי 2 חברות גיל, זאת אחרת :))

 

משמאל לימין - חצי רינה, אני (עדיין עם הגלים! וזה יום אחרי ת"א :)) וקצת עופרי

 

מלמעלה בכיוון השעון - אני, נועם, עופרי, רינה וכלת יום ההולדת גיל

 

שאר התמונות מהיומולדת של גיל הן תמונות שטות של עופרי ורינה חחח

 

וכאן אני אסיים להיום את הפוסט, בתמונה שאני הכי מחבבת מהתקופה האחרונה -


אפילו מתאים לנושא למעלה, עם גיל חחח
בברכת לילה טוב וסופ"ש נעים לכולם
                    

נכתב על ידי Lady .D. , 9/9/2011 20:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady .D. ב-27/9/2011 18:20
 





6,917
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady .D. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady .D. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)