לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The World is My.



Avatarכינוי:  Anna P x

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

כפתורים צבעוניים + מחרתיים חוזרים ללמוד = (


אתמול רווון באה אליי ,

והשתוללנו - רצחח - ,

וזרקנו על השכנים ביצה על הראש .

חעחעחע XD

 

אוויש, רוון הזאתתתי ,

יללדה קרוועה רצח XO

 

 

שיייטטט , מחרתיים חוזרים ללמוד \:

אווף, כ"כ לא בא לי על זה,

התרגלתי כבר לקום מאוחר ;O;

ולא להכין שיעורי בית מזויינים מהתחת.

אוווףףףף !!! , 3 " #

לא רווצה שחנוכה יגמר ;O;

אולי אנחנו | התלמידים | נוסיף בשושו ~
עוד 7 כנים לחנוכייה , ואז נגיד להםם :
" אבל החופש לא נגמר ,

יש עוד 7 כנים !!! "

ואז בשושו נמשיך את החופש ? > <

 

 

אווף , לא רוצה לחזור ,

פשווט לא רוצה \:

 

 

וכפתורים צבעוניים ,

כמו שהבטחתי לכם O:

לשימוש אישי בלבד .

 

     

     

     

     

     

 

ועוד כפתור אחד קוורע >
אחד שמצאתי , חחע :

קראו מה שהם אומרים ,

ותביינו , חח [:

 תהנו ! D:

 

 

ולעניין אחר לגמרי ,

המבצע הכוסי שלי XO ~

1  .Moon Potion2  .Sun Potion3  .Death Potion4  .Wish Potion5  .Love Potion

1 - פנוי

2 - תפוס לשייקית

3 - תפוס לאנטה .

4 - פנוי

5 - פנוי

מקום ראשון - מקבל לנקוק בגודל כזה בפוסט הבא .

מקום שני - מקבל לנקוק בגודל כזה בפוסט הבא .

מקום שלישי - מקבל לנקוק בגודל כזה בפוסט הבא .

להרשמה כיתבו לי בפוסט הזה -

שם:

שם הבלוג:

כתובת הבלוג:

מספר שיקוויי במבצע:

 

נותרו שלושה מקומות .

תמהררוו להיירשם (:

 

נכתב על ידי Anna P x , 11/12/2007 14:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חווורררף D: + פוסתמונות + 2 עגילים


גגשםם סטטייל D:
כ"כ התגעגעתי לדבררר ההזה ~
שננקרא חוורף [ :
השמייכה, הגששם ,

והקוור ההזזה X3
[ טוב נו , בואו נודה , לי גם
באמצע הקייץ קר , כי יש
לי בעיה בגלל שאני צמחונית
ולא אוכלת בשר 4 שנים XD ]

אבל לקור וגשם יש גם
צד רע . [ כן כןכ, גם לו XD ]
והצד הוא.. טמטמטמטטםם ..
ש.. אולי .. יש לי דלקת גרון? XDD
מה לעשות, לא יכולה בלי ~
גלידת שוקולד - עוגיות - פריכה - ועסיסית XDD

 

אוויש , עכשיו אבא שלי קרעע אוותי XD ; "

~ הוא קורא לאחותי מהסלון ~
אני: " היא לא שומעת, היא בשירותים... "
אבא: " מה היא עושה שם !? "
אני: "מה עושים בשירותים!?!" XDDD חעחעח XD ;;

 

ועווד משו קטטן [:

עשייתי עוד 2 עגיילים באוזן שמאל 3;;
עכשיו יש לי 3 עגילים בשמאל ,

ועגיל אחד באוזן ימין , חעחע ^^ "
[ אפשר לראות את העגילים החדשים באחת
התמונות שמופיעות שלמטה, בפוסט הזה ]

 

 

ותמונות תמונותמונות ^ ____ @
הצטלמתי שלשום + אתמול
[ בזמן שהיה לי דלקת גרון XD ]
כי משום מה השיער שלי תממיד >
נראה טוב כשאני חוולה XP ^
* עוד תמונות בקרוב *

התמונות נדפקו ,

עמכם הסליחה > <

נכתב על ידי Anna P x , 1/12/2007 23:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna P x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna P x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)