לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Room 483


כינוי:  483 . ™

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הבלוג הסתום שלי.


 

אני שונאת את הבלוג הזה

מאוד מאוד.

ואני חושבת שאני הולכת לפתוח אחד חדש.

*הולכת לעבוד עליו*

 

עריכה:

 

כולם מוזמנים לבלוגי החדשD:

נתראה שם 3;

 

נכתב על ידי 483 . ™ , 9/11/2007 03:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר דניאל ב-15/7/2008 14:37
 



My Chemical Romance-Famous Last Words


Now I know
That I can't make you stay
But where's your heart
But where's your heart
But where's your...

I know
There's nothing I could say
To change that part
To change that part

To change...

So many
Bright lights been cast a shadow
But can I speak?
Well is it hard understanding
I'm incomplete
A life that's so demanding
I get so weak
And all their souls are burning
I can't speak

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay, I'll be forgiven
Nothing you can say can stop me going home

Can you see
My eyes are shining bright
Cause I'm out here
On the other side
Of the jet black hotel mirror
And I'm so weak
Is it hard understanding
I'm incomplete
And all their souls are burning
I get weak

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay, I'll be forgiven
Nothing you can say can stop me going home

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay, I'll be forgiven
Nothing you can say can stop me going home

These bright lights are
glowing bright at me
These bright lights are
glowing bright at me
I said

I see you lying next to me
With words I thought I'd never speak
Awake and unafraid
Asleep or dead

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay, I'll be forgiven
Nothing you can say can stop me going home 

 


 

הפוני שלי בדרך מיסתןרית ולא מובנת נהפך לחלק ללא החלקה או ג'ל, פשוט ככהS:

אבל עדין אין לי אומץ להוציא אותו החוצה, אני יודעת שכולם יצחקו מימנו >.<


*נמחק*

תתעלמו מימני, אני לא יודעת מה עבר עלי ^  ^"

נכתב על ידי 483 . ™ , 4/11/2007 19:42  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 483 . ™ ב-8/11/2007 19:29
 



EMA ושטויות אחרות P:


 

 טוב בחיים שלי, אני לא מעדכנת בכלל כי אין לי על מה :S

כאילו פה ושם קורים דברים. אבל אין לי כוח לכתוב עליהם >.<

יש קטעים שאני חושבת לכתוב כאן אבל בסוף אני שוחכת אותם .____.

 

אבל אתמול בלילה היה לי חלום נורא מוזר .___.

אז אני יכתוב עליו כאן XP

אני לא בדיוק זוכרת מה קרה ~ אבל אני

זוכרת שפשוט לא הפסקתי לאכול

בעעעע ._____.

וזה לא היה סתם כזה כולם בשמשך כל החלום

ראיתי אנשים שפעם הכרתי, והם אמרו לי שנורא

שמנתי וכל זה, אני יקבל את זה כסימן XD

וכרגע אני מנסה לצום, אבל כמו שאני מכירה את

עצמי אני ישבר עוד חצי שעה ._______.

 

עשן+מים+סקס

[טוב כולם אמרו שזה היה סקסי, אז שיהיה סקסXD]

=

מונסון

 

טוב אני בטוחה שכולם[למי שהסתכל במסך הראשי של ישרא כל שניה]

שם לב שאתמול היה הטקס EMA!!!^@^

וואו זה היה כזה מדהים *_______*

בהתחלה בקטע הזה שלפני שהטקס התחיל אמרו טוקיו הוטל התחלתי לצרוח עד שאח שלי התעוררXD

אז אמרתי לו כזה ~ 'אה....*נבוכה מהטמטום העצמי הגדול שלי* תחזור לישון , שום דבר מענין '

ווווואאיי אבל זה כזה יפה ^@^

בהתחלה יאללה תביאו תפרסים לאנשים הקאקות האילו והמשיכו הלאה מה נהיה?!

ואז הגיעו לקטע של הInter act ואני כמעט הפסקתי לנשום XD

ואז היא אמרה טוקיו הוטל וחשבתי שדימנתי אבל אז רואים את כולם מתחבקים ומתחרפנים ווי כמה חיבוקים,

איזה באסה אם הייתי שם הייתי מקבלת גם?XP

 

 

ואז שהם באו [אחרי 800 חיבוקים עם כל הסביבה שהייתה שם] לקבל את הפרס

ביל בקושי הצליח לדבר XD

אבל אני התחרפנתי ^_______^"

 

קלטו את טום וגוסטאבXD

 ואז הכל~

פקה פקה, הייתה אחר עם שער בגודל של טנק כזאת סנובית היא זכתה,

פשוט באה לקחה תפרס והלכה כאילו כלום >.< זונת מיני מאוס שכמותה.

ואז הגיעו לקטע של הbest band

שאמרו את כל השמות של הלהקות הערתי את אח שלי המסכן שוב מרוב הצעקותXD

ואז אני אמרה linkin park [אם ככה כותבים תשם המוזר הזה S:]

שיואו ממש התחלתי לעצבןXD התחלתי לצעוק כל מיני דברים ואז פתאום שמעתי את אח שלי צורח עלי:

"דייי נוו תיתני לי לישון כברררר!!!!!"

XD

 

ואז היה סתם חירבושים לא מענינים~ ובאתי לסגור את הטלויזיה כי חשבתי שנגמר כל העסק :S

אבל פתאום התחלתי לשמוע את מונסון^@^

יאו יאו התחלתי להתחרפן ולעזאזל עם אח שלי !! ^@^

ואז היה הרבה עשן והיה כזה יפה ופתאום ~~~~ אהההאהאהאהאהאה

דובי נרטב!!!!!!!!!

התחלתי להתרגש ממראות הדובי הנרטב  ^@^

ואז פתאום כולם נרטבו אאאהההעע DDDDDD:

אבל אני חוששת ~ כי הם לא הבינו את פירוש המילה מונסון נכון S:

מונסון זה סוג של הוריקן באיים טרופים~ לא סופת רעמים O______0

כאילו גם בקליפ של הגרסא הגרמנית וגם בהופעה, נראה לי הם התבלבלו XD

 

 

תודו שזה כזה יפפפהההX3333

  

 

לצערי התמונות ה'רטובות' לא יצאו כאילו טובות ועיותו קצת את ביל XS אז לא שמתי רק אחת.

 

 

אעההעאהע.XD

 

נכתב על ידי 483 . ™ , 2/11/2007 08:47  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של i_love_georg_yeaaaa ב-3/11/2007 21:44
 





4,364
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל483 . ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 483 . ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)