לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

now ? i feel ~ FREe ^ again :D


רקק צריךך ^ לחפפש טובב ~

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שאלווןן ^ @ שובב -


טובבב , כולל פעעם שיבבואא לי לעשששות פוססט וללא יהיהה לי מה ללככתובב אאני יעששה שאלוןן ^

יאאפפ , יאפפ ^

בססוףף יגמררו לי השאלונננניםם (:

ואאז יההיה שאלוןן אחחתת ל ...

ללא ממששננה D:

 

5 דבריםם ...

 

5 הרגלים שלי:

1. תמיד על הבוקר אני ששוממעת מוזיקקה (:

2. בשניהה שאאני קממה אני מדליקקה ת'מחששב ת'פללאפוןן ות'מערככת D:

3. אםם אני חושבבת ללבושש איזזה בגד , ובסוףף אני ללא ^ הואא נמצצא אצלי על הפוףף ^ @

4. הדבבר הראששון שאני עוששה במחששב זה להתחברר לאיסיקקיו ולבדדוק ת'בלווג XD

5. שאני צריככה לסדר ת'חדדר אני דוחפתת את הדבררים באיזזה מגיררה ~

5 דברים שתמיד אפשר למצוא אצלי בתיק

אאני לא ממש הולככת עם תיקקים לככל מקקוםם אבבל שיההייה ...

אאבבל בואאו נגגידד אני נוססעעת סתםם לסבתתאשללי ^

1. אממפפי ~

2. פללאפווןן :P

3.מטעען לפפללא - נגייד שש  ..

4. בטרריותת לאממפפי ^  

5. או ת'חיבבור של האמפפי הששני (:

5 דברים שהייתי קונה אם היה לי מלא מלא כסף

1. הרבבה בגדדים ^ @

2. כרטיס טיסה לארה''ב - חודשש חודששיםם (:

3.  הרבבה בגדדים בארה''ב -  אאם נוסעעים לשם חייבבבים להביאא כססף לבגדדים - מנססיוןןן (:

4. כרטיסס חזררה - אני עודד צריככה לחשובב על זזה XD

5. נאממ , וwii . אלפיים שקקל זזה לא כזזזזה מללא אבבבל זזה הדבבר היחחיד שחשבבתי עליוו :P

5 דברים שמגעילים אותי

1. מלא מלא מלא מלא דדםם ;]

2. גרעפפססים ממש חזקקיםם ^ @

3. ריחח ששל מיששו לפנני שהואא ציחצצח שיננים ~

4. שירותתיםם ציבורריםם +_+

5. בנים - מדדי פעעם *

 5 דברים שלעולם לא אעשה

1. יאככל חצילל לא מטוגגןן ^

2.  בחיים ללא , יריבב עם בעללי ~

3.  בחיים ללא , יפסיקק לאהובב את בעעללי

4. בחחיים לא , יפסייקק לשמועע מוזיקקה @

5.  אאני בבחיים לא אמותת (: חח ~ רק אחרי טפו ^ טפו ^ טפו

 

5 שירים אהובים עליי

1.  take a look at my girlfriend (:

2. campfire song song - spongebob XD

3. girlfriend - avril lavigne שירר חמודד כזזה ^

4. השיר פתיחחה של  happy tree friends ~

5.free again - DJ kade

 

אהה , ואאאיי כמעעט שכחתתי , מיששו מוכן להסבבירר לי את התגובבה הזאתת ? :

Phantom Of The Opera , 21:32 10/11/2007:
בלוג נחמד זה כמראה זריחת השמש בבוקר חורף מושלג. מעביר לך אני ברכת שלום ותודה על היותך אישה, ואכשף אותך אני בעוד אבצע מוות באחר.


זזה קצצת מפחייד - מרובב שזזה מוזרר ^ @

אאםם מיששו יודדע תגידדו לי |~

אוהבבתאותתככם (:

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2007 11:15  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נמאאס לי ^ אני לא מאוהבבת בו ~

פשוט לא ~

נכון , אאתם צודקקים . לא הרגשתתי אהבבה אמיתתיתת אבבל כשזה לא זה אני יודעתת .

תאמינננו ללי .

אאני לא אוהבבת אותתו וגגם לא רוצצה  לאהובב אותתו ^_^
זזה היה רגגע כזזה שהיא אמררה לי שהוא אוהבב אותתי .

ת'אאמתת . עעכששיו אני מדבררת עם זאתת שאממררתי שאאין לי מוששג לממה סיפררתי לה אאת זה ^

וכשאאני חוששבבת עעל זזה ...

זזה היהה ממש טובב שסיפררתי ללה , לאאיודדעתת ללממה . פששווטט ככה ~



טובב - עככששיו בששבילל להרגגע אני הולככת להבביא מסטייק

חזררתתתתיי D:

אזז ככה ,

נאאאאמ , וואאאו אני לא מאאממיננה . איןן לי ממה לכתווב ^

מוזזזזזרר חחח ~

אזזז ..

שאלוון ?! למעלללה +_+

מתתעעליככם ^ @

נכתב על ידי , 14/11/2007 10:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוססט + עיצובב חדדש D:


טובב נאממ , זוכררים ת'פוססט השששני ?!

זזה שהסבברתי על -הוא- ?!

אזז מאזז הבנתתי מששו +_+

אאני חוששבבת שאני לא אוהבבת אתת -הוא- יותתר PX

זזה קצת מוזזר אבבל זה ככה ^

פתאאום אני לא מרגגיששה כלוםם ^^

דיברתתי אייתתו באאיססיקק וכככלוםם ~

בעללי אמררה לי להציעע לו ^_^

אבבל עכששיו ?!!1 אנללא יודעתת ~ ;]

אאאני חייבבת שתעזררו לי = P
זזה ממש חששובב ללי (:

~~ עיצובב חדדשש ~~

עששיתתי עיצובב חדש - טובב ננו עודד לא עששיתתי אני עכששיו יעשששה (:

מקווה שיצצא יפפה PX

 



 



 

נכתב על ידי , 11/11/2007 10:15  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

339
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsuper ~ stupid ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על super ~ stupid ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)