לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים הכפלים שלי


סיפור על ילדה בשם קלואי ובלילה כוכבת פופ מלאני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

פרק 5


אני מאווד מצטערת על העיכוב של הסיפור ביגלל כול המצב הזה שיש בדרום העיר שלי גם ספגת את הגראדים שנפלים.

אני גרה באשדוד והייתה היום אזקה על הבקר אז אני קמתי ירדתי למטע ושמעתי בום ונפל ליד אשדוד מזלי הטוב אין נפגעים, וגם היהי לי אם המיבחנים ובחנים ולא יכלתי ליכתוב רק עכשיו אני כותבת פרק בבקשה תגעבו על הפרק שלי. עכשיו בלי חפרות נעבור לפרק.


בפרק הקודם:

לי סבבה כולם תקשבו לי טוב יש לי מהוא לספר לכם" צעקה קרין וכולם היסתובבו עלייה ,"זה הסוד הכי גדול של ילדה הכי לוזרית אצלנו בבית-הספר והסוד הוא.....


"קרין בסדר אני יעזוב אותך בשקט" אמרה קלואי,"סבבה" אמרה קרין,"לוקס מאמי בוא אני צריחה לדבר איתך"אמרה קרין ולקחה את לוקס,"קרין מה את רוצה מימני?"שאל לוקס,"אני רוצה שאתה תהיה חבר שלי בישביל להכניס אותי לשאו ביזנס"אמרה ניקול,"תישמאי קרין אני לא היה חבר שלך בישביל שאת תוכלי להיות מפורסמת ואני גם לא אוהב אותך, אני אוהב את מלאני"אמר לוקס,"אוקי אם אתה לא תכניס אותי לשאו ביזנס אז אני לא יספר לך שמלאני נימצאת בו בבצפר שלנו"אמרה מלאני,"מהההה אין מצב מלאני לומדת בבית ולא בצפר"אמר לוקס מופתע,"אוקי אתה לא מאמין לי סבבה אז אני לא יגעיד לך מיהיא המלאני האמיתי"אמרה קרין,"בואי ניראה מי זאת מלאני האמתית" אמר לוקס,"ניראה לך שאני יגעיד לך אתה לא רוצה להיות חבר שלי וגם לא להכניס אותי לביזנס"אמרה קרין,"נעשה דבר כזה עם אני יסכים אז את תיראי לי את מלאני" אמר לוקס,"כן אני יראה לך מזאת"אמרה קלואי,"טוב אני מסכים" אמר לוקס,"בוא אחריי"אמרה קרין והלכה למקום איפה קלואיי וניקול תמיד ניפגשות בהפסקות,"אינה מלאני" אמרה קרין והיצבע על קלואיי,"אבל זאת קלואי"אמר לוקס,"באצם קלואי זאת מלאני, קלואי היתפרסמה בתור מלאני היא לא רצתה שכולם ידעו שזאת היא הנערה המפורסמת שכולם מעריצים אותה"סיפרה קרין,"ואיי, רגע מאיפו את יודעת שזאת מלאני??"שאל לוקס,"תגעיד אתה סתום אווו רק עושה דבר ריאשון הן דומות אתה לא חושב ככה ודבר שניי פעם הייתי חברה שלה והיא סיפרה לי שהיא פעם רוצה להיות מפורסמת אבל לא כקלואי אלה מישהיא אחרת אבנתה?" שאלה קרין,"כן"ענה לוקס, לוקס היתחיל ללכת לכיויון קלואי,"לוקס להן אתה הולך?"שאלה קרין,"אני עכשיו בא" ענה לוקס והיתקרב לקלואי,"היי קלואי"אמר לוקס,"היי לוקס" אמרה קלואי והיסתובבה ללוקס פיתהום לוקס תפס אותה ונישק אותה צרפתית לוהטת,ניקול לא הבינה למה לוקס מנשק את קלואי פיתהום.....

 

קצת חדשות: 

לפני חצי שעה באשדוד נישמאה אזקה ורקטה אחד נפלה בשטח פתוח אין ניפגעים.

באשקלון נישמא גם אזקה אבל לא נפל רקטה באשקלון.

4 רקטות מהבוקר נורו לעבר באר- שבע.

זהו תגיבו יום טוב שהיה לכם ושבת שלום     

 

 

נכתב על ידי sari , 7/1/2009 10:29  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  sari

בת: 30




4,795
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsari אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sari ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)