לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Join the Dark side , We got cookies! :D


שמי שי בן 17 מראשון לציון,בבלוג הזה מסופר הכל עלי כולל לא מעט תמונות..אם לא תהיו עצלנים ותעינו בפוסטים אתם תמצאו ^_^

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

פורים! התחפשתי לפריס הילטון, תמונות בפנים!


למטה :]
נכתב על ידי , 22/3/2008 23:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקצ'ה ב-8/7/2008 14:29
 



פורים! התחפשתי לפריס הילטון, תמונות בפנים!


חח זה היה הפורים הכי הזוי שלי בחיים,
התחפשתי לפריס הילטון וחשבתי שזה יהיה סתם , אבל באמת יצאתי כמו בחורה
זה הגיע למצב שהערסים החסרי שכל התחילו להגיד לי "ילדה בואי בואי לפה איזה כוסית יא אללה" (אתם לא שמים שאני בן יא מפגרים?!) ידידה שלי אור הביאה לי כלב קטן קטן קטן וחמוד בשם פפסי שיהיה בתור טינקרבל הכלב של פריס הילטון - זה היה אדיר.
השתתפתי בתחורות תחפושות ושעליתי כולם צחקו :]
עכשיו אני אביא לכם את התמונות מהדבר ההזוי הזה שהתחפשתי אליו, ובסוף אני יביא תמונה אורגינלית שלי, במקרה ששכחתם איך אני נראה.

אני רעות והדר :]
אני רעות והדר

אני וסתיו(שהתחפש לבוב השקט מג'יי ובוב השקט)
חהחה!

אני ונירן החנבץ :]
אני ונירן החנון


תמונה אורגינלית:




תהנו מהעידכון ההזוי הזה.
ו..תגובות XD
נכתב על ידי , 19/3/2008 21:47  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסוש_היפה :) ב-29/11/2008 14:23
 



וואי העידכון הכי משמעותי והכי מוסר מידע שהיה לי אי פעם!


קיפודובה!!
בא לי לעשות פוסט חדש - ובניו!

בפורים הזה,*טםטםטםטםט* פוסט חדש ומרגש!.
החל מה20 במרץ בבתי הקולנוע. (;

ספויילר(סמנו כדי לראות XD):
אני הולך להתחפש לפריס הילטון XDD, יהיו תמונות של זה, והכל פה!(אני לא מאמין שאני באמת הולך להתחפש לזה, אבל המציאות קשה P: ).

(או דאמ, שכחתי שהרקע שלי אפור!! טוב נו, העיקר הכוונה, אבל אני מתערב איתכם שאפילו שראיתם שזה רגיל אתם סימנתם בכל זאת XDDD , מי שעשה את זה- יצאת פוסטמה :P, טוב אבל גם אני יצאתי פוסטמה שחשבתי שלא יראו את זה, ובסוף גיליתי שהרקע אפור, אבל נו טוב , לי מותר :] )

בטח אתם אומרים לעצמכם מה עבר עלי, תאכלס? לי בעצמי אין מושג.

נשתמע (; (חעח, פוסט ראשון שאין בו תמונה שלי [לכל המבקרים אותי, רואים שאני לא זונת תמונות!?!?]:]

עריכה:
מישו יכול להסביר לי מה זה לעזאזל?XDDD
http://youtube.com/watch?v=IBbKQlQezPc


נכתב על ידי , 12/3/2008 23:30  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Chips;) ב-15/3/2008 19:45
 





5,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShai =D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shai =D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)