לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי כותרת


אז תפעילו את הדימיון ^__^

Avatarכינוי:  Lady Loly

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

היי XD



כבר שבוע לא עידכנתי..

אבל אין לי ממש מה לספר..

יש לי אבל משהו שאני לא רוצה שכמה ילדים יקראו אז אני לא יכולה לכתוב

אבל אם זה בסוף יהיה תיהיו בטוחים שאני יכתוב על זה

המורה בג'אז כול הזמן נטפלת אלי וזה ממש מצעבן

ואין לי כוח אליה

יש גם עוד ילדות בחוג גם להם היא יכולה להציק

למה דווקא לי??!

אהה??

טוב ואממ זהו..

מחכה לפרו..DD:

 

ו20 תגובות..

לא מאוכזבת כי ת'אמת לא ממש איכפת לי מהתגובות שלכם..

ברור שזה נחמד לקרוא מה אתם חושבים

ואתם עדיין מוזמנים להגיב P:

אז מה שאתם רוצים..

 

ד"א

מי ששם לב המפרידים שלי ממש גדולים..

זה קצת מפחיד לא?

נכתב על ידי Lady Loly , 27/11/2007 17:16  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מושו ( : ב-19/1/2008 15:39
 



יופידופידו


יאי עיצוב חדש ומחודש ומדהים

הודות לטופ עיצובים!

הם מעצבים ממש יפה אז מי שרוצה: 

 

 

 

 

מי ראה אתמול את הברקים שהיו?? זה היה פשוט מפחיד כי היה חושך מוחלט ופתאום הכול ניהיה אור וראו הכול אבל היו רעמים חלשים..

ישבתי בגג שלנו עם שמיכה והיה ממש כיף

ועל השנייה שנכנסתי הבייתה התחיל כזה מבול!!!1

 

אמאל'ה ממש פחדתי

אבל היה מדהים

אני כבר מזה רוצה שהחורף יגיע

 

 

תגלית מרעישה!!!:

 

למה החורף לא מגיע?

בגלל התחממות כדור הארף החורפים יתחילו יותר מאוחר וייסתימו יותר מוקדם ויהיו יותר חלשים

לא!!!!

אני לא מאמינה שזה קורה אז לכול אוהבי החורף תנסו לשמור על כדור הארץ

וביחד נצליח להחזיר את החורף אלינו!

 

יותר מאוחר עריכות

^__^

 

איזה חתימה מדהימה!!

 

נכתב על ידי Lady Loly , 20/11/2007 19:38  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^.^anna ב-27/11/2007 16:55
 



מושלמם!..כמעט|| העיצוב מוכן, יגיע בקרוב


אוו אני חושבת שהוא בסדר ושהוא כותב לי באמצע -יאי-

טוב אז נתחיל..

קראתי איזה קטע בבלוג שהכותרת שלו הייתה 'אצלי? מושלם? לא יכול להיות..'

זאת בדיוק הכותרת שמתאימה לי עכשיו

ממש משעמם לי בשביתה הזאת אז החלטתי שאני מנסה לדחוס דברים, כול הזמן לעשות משהו לא להשתעמם

אבל זה קצת בעיה שיש 3 חברות ואחת גרה במרחק שעה נסיעה ממך

אז זהו שעכשיו אני אצלה

ההורים שלי משתדלים כמה הם יכולים להביא אותי אליה ואבא שלי עובד פה באיזור אז אני באה איתו כשיוצא

אבל יש רק בעיה קטנה אחת שהיא לא שובתת

אז עכשיו אני פה בבית שלה כותבת במחשב והיא בבצפר היא חוזרת עוד שעה חצי

זה לא הרבה

היא לומדת ימי שישי אבל כול יום רק עד 1 הלוואי עלייייייי במקום לחזור הביתה ב 4 ולא ללמוד יום שישי

אז בקיצר ההורים שלי אמרו שאם אני רוצה -במקרה שהם לא יכולים לקחת אותי אליה] אז שאני יכולה לקחת אוטובוס

עכשיו אני בת 13 ובואו נגיד שליסוע באוטובוס לב זה לא בדיוק הדבר הראשון שאני יעשה כשמשעמם לי

וגם לאחותי [15] יש פה חברים אז היא באה לפה הרבה

אז ביקשתי ממנה שבפעם הבאה שהיא באה לפה שתודיע לי ואני ייסע איתה באוטובוס זה פחות מפחיד

פשוט יש לי טראומה קטנה שנסעתי באוטובוס ולא ירדתי בתחנה הנכונה..קצת מפחיד S:

טוב אז בקיצר אני בבית ופתאום אני מגלה שאחותי נוסעת אז אני מתעצבנת למה היא לא אמרה לי וזה..

אחר כך אני מתעשתת [או איך שלא אומרים את זה ואני לא מתכוונת לאפצ'י] ויש לי חצי שעה

מתקשרת לחברה שלי שואלת אם היא רוצה שאני יבוא לישון אצלה

ות'אמת לא היו לי ממש הרבה תקוות ופתאום היא חוזרת אלי ואומרת כן ואני יאללה להתארגן ככה צ'יק צ'ק

אני ואחותי יורדות לאוטובוס נוסעות ואז ראיתי שזה לא כזה מפחיד אז פעם הבאה אני יבוא לפה לבד!!

אני קצת מתרגשת

והיום כשאני חוזרת הביתה אני ייתקלח יאכל ייתארגן לחוג ויחזור אחרים שעתיים עם חברה שבאה לישון אצלי ויהיה ממש כיף!

ואני מתרגשת כי היא לא באה לישון אצלי כבר הרבה זמן

[נמתודל אוהבת אותך 333333>]

וזהו הכול נראה פשוט מושלם!

 

ואני חוסכת כסף..יופידופידו

 

העיצוב שלי מוכן אני רק מחכה שיעלו לי אותו

 

אני יודעת שאני ממש מרחיבה על דברים אבל רק הפעם הזאת כי התרגשתי

ואני יודעת שמשעמם ליקרוא דברים ארוכם

אבל תקרוא כמו שאתם רוצים שייקראו את שלכם

^__^

 

עד הפוסט הבא ,

Lady Loly

שבוע טוב לכולם

 

[[[אני מתלבטת אם לעשות כתב 10 או 8, מה אתם אומרים אתם יכולים לקרוא 8??]]]

 

עריכה:

העיצוב הגיע

לדעתי הוא פשוט מדהים..

חסרה לי רק רשימה אחת מקווה שישלימו לי..

יאי אני ממש שמחה הוא מדים!!

 

נכתב על ידי Lady Loly , 19/11/2007 12:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות TOP ב-20/11/2007 19:40
 



לדף הבא
דפים:  

609
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Loly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Loly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)