לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

we don’’t see real face [!!]


You don't alone... you just don't have friends xD

Avatarכינוי:  RYU-SAN

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עיצוב חדש P+


חיחיחי DD =

תתחדשי על העיצוב מכוערת :)

 


(C) Poli (C)

נכתב על ידי RYU-SAN , 14/11/2007 18:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה?! XD


למה את פאקינג לא מעדכנת את הבלוג?!

אני שברתי את הראש שלי עליו...

ואת לא מעדכנת אותו ><

ז-ו-נ-ה

DD =

זה ניראה לך בסדר?!

אני שברתי את הראש על העיצוב...

על פתיחת הבלוג...

ואת

לא מעדכנת אותו!!!

:(

למהההההההההה?!

 

אוףףף...

את ממש רעה!! XD

ממש ממש רעה :/

ואת גם רעה על מה שאמרת לי אתמול באייסי...

את מבינה?!

טום עדיין לא אבא!!!

(אני מקווה)

נכון הוא עשה הרבה סקס בחיים שלו....

אבל הוא לא אבא!!!!!!

(פאקקקקקקקקק אני מקווה!!!!)

לא שאני אוהבת אותו או משהו כזה... :)

הוא לא אבא. נקודה. (.) הבנת?!

 

 

ועכשיו?!

אני מצפה לפוסט ענקי [ !! ]

של מה שעשית בשבוע האחרון P +

טוב?!

אם לא...

את תמצאי את עצמך מחר יושנת בהר החרמון כשעל גופך רק תחתונים וחזייה!!!

XD

 

 

אוהבת 3>

פולי xD

 

נכתב על ידי RYU-SAN , 14/11/2007 11:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצה z D


נה נה בננה



פרצתי לך!!! חעחעחע D:

אני פושעת ><

 

רק רציתי להגיד לך כמה דברים...-

1) אני אוהבת אותך המון!!!

את הדבר הכי חשוב לי בכל העולם כולו (+

2) אני תמיד אהיה לצידך...

בכל עת ובכל זמן!! XO

אני פשוט לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדייך!!!

פשוט ל=א יכולה!!!!!

3) את הכל בשבילי...

אם יקרה לך משהו (חס וחלילה, טפו-טפו-טפו)...

אני ימות OX

אני אוהבת אותך 3>

אחות מאמא ואבא אחרים :]

 

My heart will always be

 with you!!! <3

נכתב על ידי RYU-SAN , 12/11/2007 07:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

104
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRYU-SAN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RYU-SAN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)