לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Life Is A Movie

בת: 34



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שאלון


היה לי משעמם וגם אין לי ממש מה לכתוב.

טוב זה לא נכון יש לי מה לכתוב אבל אין לי חשק!

אז אני פשוט אשים שאלון קריאה מהנה.

 

השם שהייתם רוצים שיקראו לכם:  אמלי

יפה, מתי הקאתם בפעם האחרונה? לא זוכרת><

היה נעים? בוא נחשוב....לא!!!!!

 

איזה טעם יש למים? אפרסק או תפוח....תלוי מה לקחתP:


הביעו את דעתכם על חוטיני  אחלה בשביל וואג'י


הוא סתם נכנס לחריץ של התחת לא? זה לא כל הפואנטה?


תנו מישהו שכל כך בא לכם לתת לו כאפה... לאח שלי. ומגיע לו!


המילה האהובה עליכם: באנייייי!!!! (סורי תמיר)


יש לכם התקפות של רעידות ביד?  לא, מה אני זקנה?


איך מריחים התחתונים שלכם?  תריחו בעצמכם ותגידו לי


מה הכי סקסי בגבר?  שיער!!!


מה הכי סקסי באישה?  התחתP:


תנו מילה אחת שמאפיינת אתכם: נחמדה


מה מרגש אתכם?  שמפתיעים אותי...אבל רק בדברים טובים


אתם רגישים?  כן


עד מתי מצצתם מוצץ? לא מצצתיP:


האם אתם מסתפקים במה שיש לכם?  כן. אבל לפעמים בא לי דברים שאין לי....


אין בעד מה או יש בעד מה?  אין ברור שאין


תנו פאדיחה שהייתם רוצים שתקרה לכם: ליפול על מישהו שאני אוהבת ובסוף למצוא את עצמנו מתנשקים

 

אתם יודעים מה אתם רוצים?  רוב הזמן לאYY


מתי הפעם הראשונה שהציעו לכם חברות ? בואנה לא זוכרת><

 

האם אתם יודעים מה זה מלטונין? כן


אתם מתנדבים בכיתת אוטיסטים?  לא. אבל לפעמים אחי מתנהג כמו אוטיסט


מה הסם שלכם? תפוזים ותותים, לא יכולה בלעדיהם ומזריקה כל אחד מהם

איך העכבר שלכם במחשב? עושה בעיות?   הוא נחמד וחמוד ואנחנו אוהבים אחד תשניה

בא לכם לדפוק את הראש בקיר? לא><


מתי בפעם האחרונה עשיתם סקר? לפני הרבה הרבה זמן...


השם הכי מוזר ששמעתם עליו: במבי. לבת דודה שלי הייתה ילדה כזאת איתה בגןO_O


המאכל הכי מוזר ששמעתם עליו: רוגעלך עם חומוס (שאדון שוקו אכל בעברו המפוקפק)

 

טעמתם כבר ביסלי המבורגר? אם כן, טעים? אם לא... נשמע טעים?  לא טעמתי ואממ אני צמחונית אז אני אמנע ממנו.


האם אתם מקיאים בנסיעות?  כן

 

כשאתם מתים מעייפות בבי"ס ורוצים לישון, אחרי הבית ספר, אתם באמת הולכים לישון?...  לא, כי אז יש לי את שנשי שמעירה אותיP:

 

תנו דוגמא לשאלה רטורית: הדשא של השכן ירוק יותר?

 

תעודדו אותי. יש לי כתה מגעילה: לכולם יש. לפחות יש לך חברים^^


לסיום... ספרו בדיחה. נסלח לכם אם היא תהיה גרועה: איש אחד הלך הלך הלך הלך הלך הלך.... ופתאום! פןף שניצל^w^

 

טוב הייתי,

ביי

 

נכתב על ידי Life Is A Movie , 3/12/2007 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ישראלי ב-18/12/2007 11:26
 





1,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLife Is A Movie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Life Is A Movie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)