לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LiFe SoCkS




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


בוקר..

לא הלכתי היום לבצפר.. ורק קמתי (עשרים לשתיים).. עוד לא אכלתי כלום וגם אין לי חשק!!

עכשיו: 16.30
טוב.. בצהריים אכלתי ארוחה של 420 קלוריות..
שניצל, ירקות, לחם קל ואחרי חצי שעה תפוז ביינוני.. וזה מה שכולל 420 קלוריות..

אכן כן... מאושרתת...
ירדתי 3 קילו!!!
אני שוקלת 58 קילו!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

אני מקווה שאני לא ישבר היום יותר..
המשך יום טוב לכולם.. :)
נכתב על ידי *JuSt A pErSoN* , 9/11/2007 13:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הנה לכם תמונות..
בקרוב עוד..















נכתב על ידי *JuSt A pErSoN* , 9/11/2007 01:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למה זה מגיע לי (?!)

החיים שלי בזבל..
אני שמנה ומגעילה וכולם צוחקים עלי מאחורי הגב!!
הבגדים שלי לא עולים עליי כבר ואין לי מה ללבוש..
אני מפחדת ללכת לחנות לקנות בגדים בגלל שאני מפחדת מהמידה ואני לא רוצה שהמוחרת תסתכל עלי ועל הבטן הענקית שלי ותגיד לי שאני צריכה מידה יותר גדולה.. ותביא לי מכנס במידה פי 8 יותר גדולה..
אני כבר הרבה זמן בדיכאון!!
יומיים לא אכלתי..!!
והיום היה היום הכי גרוע בחיים שלי.. טרפתי את המקרר, ללא נשאר בו כלום (!!)
למה אני לא יכולה להיות רזה כמו רוב הבנות הכיתה שלי (??) כולן מידה 36 או 34 לא רואים להן את הבטן??
זהו החלטתי אני מפסיקה לאכול כמו חזירה ומתחילה לשמור על הפה שלי קצת.. אני חייבת לרדת במשקל!!
נ.ב
אל תטיפו לי על החיים ועל כמה שאני הורסת לעצמי את החיים כי אני כבר שקועה בזה על למעל הראש!!
ומי שבאמת רוצה לתמוך בי אז אני מחכה לתגובות!!
אוהבת אותן ומבטיחה לעדכן שוב בקרוב!!

נכתב על ידי *JuSt A pErSoN* , 9/11/2007 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  *JuSt A pErSoN*

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*JuSt A pErSoN* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *JuSt A pErSoN* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)