לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Nobody's Listening


Nobody's listening to me

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 352547 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אבא מעצבן\מטומטם\...


אבא שלי השבוע כבר ממש ממש מעצבן אותי :-(
לפני שאני מתחיל, הקדמה:
לאבא שלי הייתה חברה לפני שנה וקצת והם היו 3 ומשהו שנים ביחד והיא גרה אצלנו ואחרי שהוא זרק אותה היא רוקנה לאבא שלי את כל הבית (ממש ממש הכל) כי הוא נתן לה זמן להתארגן למצוא דירה והוא עזב את הבית לשבועיים...
ואחרי זה הוא אמר לי ולאח שהוא מבטיח שחברה הבאה שלו הוא ישקול הרבה זמן לפני שהוא מכניס אותה.
בהתחלה האקסית שלו הייתה ממש אחלה וסבבה והיא עברה לגור אצלנו אחרי שנה +-

זה התחיל ביום חמישי שהוא מודיע לי ולאח שלי שחברה שלו עוברת לגור אצלנו והיא אמרה כן ואז הוא שואל אותנו אם זה בסדר,
כאילו WTF אתה שואל אותנו אחרי שהיא מסכימה ואז למה אתה שואל אותנו?!?!?
וגם למה זה קרה כי בשבעה של סבתא שלי היא הייתה קוצי מוצי S:
ודאמט הם כולה 3 חודשים, אלק הוא ישקול הרבה לפני שהוא יכניס את החברה הבאה שלו S:
והיום היא הכינה אורז עם קציצות ובשביל לעצבן אותם בכוונה אמרתי שזה לא טעים ואמרתי שאני יכין לי פסטה לבד.
ואז היא עשתה לי גם משהו מגעיל...
לי ולאבא שלי יש הסכם ששותים קולה רק שאוכלים והיום באתי למזוג לעצמי לפני הארוחת ערב והוא אמר לי שלא וצעק עליי שזה לא בריא ועוד בולשיטס כאלה והיא בדיוק עמדה מאחוריו, ובאה ומזגה לעצמה קולה מול הפנים שלי שנייה אחרי שאבא שלי צעק עליי והשאירה את הבקבוק בחוץ ואני עוד הייתי שם להכין את הפסטה וכל איזה 2 דקות היא באה ומזגה לה עוד והבקבוק עדיין היה בחוץ,
וכשסיימתי לאכול ראיתי אותה מכניסה אותו למקרר.

ועוד משהו אבא שלי היום מתחיל להרצות לי שהציונים שלי בביה"ס לא משהו כי יש לי 2 נכשלים שכל הכיתה נכשלה בהם, והוא טוען שאני צריך כל מבחן לקבל מעל 80 לפחות ושאם יעיפו אותי מהביה"ס זה הסוף שלי....
ומה שמעצבן אותי בזה הוא שלא בכלל אין תעודת בגרות והוא בקושי למד והוא ניגש רק לבגרות אחת בלא יודע מה והציונים שלי הם פי 100 ממה שהיו לו (אם בכלל) וגם אותו העיפו מאיזה 2\3 בתי ספר XD


נכתב על ידי , 3/3/2008 20:43  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תותי ב-23/11/2015 20:32
 





2,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkull Man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skull Man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)