לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

keep an open Mind


החיים מנקודת מבט שונה (משעשעת?) ופסיכית לחלוטין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

פתרון יעיל למקרה בעייתי.....


בגלל כל ה"בעיות" שהיו בבלוג (שאני מקווה שלא יקרו שוב) אני מפצה אתכם בכך שאכתוב עוד פוסט:

10 דרכים להיפטר מחתול עצבני ומעצבן:

מה צריך לעשות במקרה שחתול מעצבן יושב לידכם ומיילל כשאתם אוכלים, או סתם יושבים בסבבה ורואים טלוויזיה:

1. לכו למטבח וקחו אוכל לחתולים. צאו מהמטבח וגרו את החתול לצאת אחריכם. לכו מעבר לכביש ושימו שם את האוכל. חזרו הביתה וקוו שהוא לא יחזור (אפשר גם להתפלל).

שימו לב: חתול טיפש במיוחד עלול ללכת לתוך הכביש ובום! אין קיטי.

 

2. קחו את החתול החוצה ושימו אותו ליד חתול אחר, גדול יותר וחזק יותר. גם פה, כמו במקרה הקודם, זהירות, עלול לקרות שלרגע אחד יש קיטי ואז בום! נוו קיטי (no Kitty).

 

3. קחו בובה של חתול, והלבישו אותה כמו בת (אם יש לכם חתולה, עדיף). קחו וקישרו אליה חבל וגררו אותה בחדר. אחר כך צאו ורוצו איתה מחוץ לבית והעיפו אותה רחוק. זהירות! לא לזרוק את הבובה לתהום כי זה לא יעזור, החתול רק יעמוד שם כמו מטומטם (מה שהוא כן) לכמה דקות וילך.

 

4. קחו מטאטא וטאטאו את החתול החוצה באלימות. במקרה והחתול תופס את המטאטא, צאו החוצה ונערו אותו בחוזקה (את המטאטא, לא החתול).

 

5. קחו דלי של מים מלוכלכים. עלו למרפסת בקומה השנייה (אם אין מרפסת אז חלון גם יספיק), כוונו למטרה ו... לשפוך! החתול ירוץ כל עוד נפשו בו ולא יחזור לעולם.

 

6. קחו פיתיון (מומלץ מישהו עם רגליים שנראות טעימות) ודחפו אותו לכיוון החתול. כשהחתול יקפוץ על רגלו של הבן-אדם תפסו אותו ואיחזו בצווארו. החתול יתגלגל לכדור מה שייתן לכם הזדמנות להשליכו הרחק.

 

7. קחו ארגז, וכשהחתול לא מסתכל, לכדו אותו בתוך הארגז. אחר כך כל מה שנישאר הוא להיפטר ממנו.

 

8. תפסו את החתול, עלו למעלה, וזרקו אותו מהחלון.

 

9. לכו והביאו כלב שמירה קטלני. הראו לו את החתול ושחררו את הרצועה.

 

10. אם כל אלה לא עבדו לא נשאר אלא דבר אחד לעשות, לעבור דירה!

 

 

5 דרכים בהן אסור בשום פנים ואופן לנסות להבריח חתול:

 

1. להכות במחבט בחפצי הבית ב-2 בלילה. זה יבהיל את החתול ויהיה יותר קשה לתפוס אותו. בנוסף, תהרסו לעצמכם רהיטים.

 

2. להכניס את החתול למקרר ל-3 לילות (או לארון ליום). מאוד מסוכן וגם כל האוכל יהרס.

 

3. לטבול את האח הקטן בבשר ולשים עליו את החתול. ההורים שלכם יהרגו אתכם.

 

4. לשים את החתול ליד כלב ידידותי. אם יהיה לכם מזל הכלב לא יעשה כלום. אם לא יהיה לכם מזל, הכלב יאמץ את החתול.

 

5. בשום פנים ואופן! האיסור מארץ האיסורים! אל תתנו לחתול אבן. הוא ישחק איתה ובתור תודה, לא יעזוב אתכם לעולם.

נכתב על ידי neko_sick , 11/5/2008 17:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל הקוראים שלי אני ממש מצטערת!


זו ממש לא אשמתי! איזה מישהו מטומטם שמשעמם לו בחייו החליט לפרוץ לי לבלוג ולהרוס לי את המוניטין (לא שמישהו שאני מכירה היה נופל בפח..... יש לי חברות חכמות) אני לא יודעת מי הדפקט, אבל אני חייבת להגיד לך שיש לך בעיות ואת/אתה צריך/ה ללכת לפסיכולוג, יותר טוב פסיכיאטר כי יכול להיות שאת/ה צריך/ה תרופות.

בכל מקרה, אני לא א תן לזה לדכא אותי! אני מרגישה טוב והכול טוב ואני מעדכנת מחדש את הבלוג שלי כי לאותו בן- אדם יש טעם נורא... אם את כל כך רוצה, תפתחי לך בלוג משל עצמך במקום לגנוב את הבלוג שלי. היה לי סוף שבוע ממש טוב אחרי שבוע אפילו יותר טוב שבו גמרתי אם אני לא טועה איזה שלושה ספרים והחלטתי מה אעשה בחיי. עמדתי להסתפר היום, אבל הספרית לא יכלה אז כנראה שאני אצתרך ללכת רק ביום חמישי כי יש לי שבוע עמוס.

אז סך הכול, אני מצטערת, ואני מקווה שזה לא יקרה שוב.
נכתב על ידי neko_sick , 11/5/2008 17:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  neko_sick

בת: 30




267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לneko_sick אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על neko_sick ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)