לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הישרדות הבלוגים!!



Avatarכינוי:  coolgirl4

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

תחרות חדשה (: ה-ש-ר-ד-ו-ת-!!


אוקיי כל מי שרוצה להירשם להישרדות

 

אז קדימה קדימה תירשמו!!

יש עד 10 מקומות!!

 

בהרשמה שלכם תרשמו את הפרטים הבאים:

 

שם שלכם-(אפשר גם בדוי)

גיל-

תמונה שתייצג אתכם- תשלחו קישור..

מבטיחים לא לפרוש-כן \לא \אולי

איימל\מסנג'ר-

 

אוקיי ועד עכשיו נירשמו:

 

1.נורית-15

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

 

בתחרות יהיו כל מיני  משימות

מאוד מגניבות..

לפעמים כל מיני בלוגים ייצטרכו לעבוד אחר עם השני

כדי ליצור תוצרים ולנצח..

כל שבוע תהיה משימה..ובסופ"ש

"מועצת השבט" שבה כל אחד יחליט את מי הוא רוצה להדיח..

 

כל משימה יהיה חסינות (או פרס אחר)

ואז אי אפשר יהיה להדיח את הזוכה וכל שאר התחרים ידיחו

את מי שהם רוצים

מי שהרוב ירצו שיודח הוא יודח.

ככה עד שיהיה לנו שורד...(:

טוב עכשיו כשהבנו את הכללים רוצו להירשם P:

 

בהצלחה (:

נכתב על ידי coolgirl4 , 9/5/2009 10:00  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה


פתחתי את הבלוג הזה בשביל לעזור לכם

בכל הבעיות אני כבר בת 17..ועברתי פחות או יותר הכל

הרבה דברים קשים אם אתם צריכים עזרה תתיעצו איתי..

אני עושה בגרות בפסיכולוגיה ולכן אני בודקת פה את הכישורים שלי.

אז אל תהססו לדבר איתי אני פה רק בשביל לעזור לכם.

 

 

נכתב על ידי coolgirl4 , 3/5/2009 20:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcoolgirl4 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על coolgirl4 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)