לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

_bad_girl_




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

אצל קטיטה


יו כיף יום שישי חח כולם יום יוצאים ביחדד :)

אני אצל מיתארגנות בבית וגם יוליה טוב בסדר :)

אני בנתיים ליד המחשבבב :)

טוב אין לי מה ליכתוב פאקההה:)

נכתב על ידי _bad_girl_ , 4/4/2008 18:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי בית ספר:)


יופי פעם ראשונה אני חוזרת מהבית ספר בלי מיכתבים או כול דברים רעים

חחחח עזבו תמיד היה לי משהו מפריע יו אתם לא יודים איז מעצבן זה לכול

החברות שלי יש פוללל בגדים ורקלי לא  אז קיצר התחלתי לנדנד לאחי שאני

רוצה ליקנות וזה ואז הוא אמר טוב חודש הזה הולכים ליקנות ובושות

אם אחי אז אני לוקחת חברה :)

חח טוב פאקק אני חייבת לטוס לחוג באנגלית חחח באסה :)

נכתב על ידי _bad_girl_ , 2/4/2008 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר תמיד רע :(


כמו בן אדם  קמתי בבוקר ב7:00 והתחליתי להיתלבש לביצפר הכול סבבבה

ואז פיתאום אמא שלי צועקת עלי אל הציונים ושאני ישתפר קיצר צעקתי גם

ובלה בלה בלה וצעקנו  ואז בא אחי וחושב שהוא אבא שלי ויש לי

אבא תודה לאל הוא בא התחיל ליצעוק עלי  מי את שתיצעקי אל אמא והוא

לבד תמיד רב איתה בלאטט די נמאס לי באתי וצעקתי אליו סתום תפה

ואז הוא תפס תיד שלי ואומר שתקי והלך ותרק את הדלת ואז אני ואמא שלי דיברנו ואז היא גם הלכה בכעס יוווו

דבר אחד בחים שלי  טוב אני לא יקבל (כך זה נירא )
טוב ניפגש בפוסט הבא:)

נכתב על ידי _bad_girl_ , 2/4/2008 07:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  _bad_girl_

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_bad_girl_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _bad_girl_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)