לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

חזרתי!


חזרתי מקנדה וחזרתי לבלוג..

לא הלך בקנדה למרות שזאת הייתה חוויה מטורפת.. אני בישראל כבר כ3 שבועות ואני משועממת מאוד.. 

קשה לי קצת.. אני נמצאת במקום שלא כל כך טוב לי כי אני עדיין עומדת במקום

התחלתי להניע עיניינים, מצאתי עבודה.. ובינתיים זהו

כשאתחיל לראות כסף כנראה שעיניינים גם יתחילו לזוז..I GUESS

אז בינתיים משעמם לי

אני מודה שטיפה התאכזבתי מכמה דברים..

המשפחה עדיים מציקה..

החברים מדהימים.. אבל רחוקים

הבחור.. התברר כבלוף, הייתה תחושה שזה התפתח

אבל זאת הייתה חרטא.. ואני מודה שהתאכזבתי..

לא יודעת.. בינתיים אני עומדת במקום..

ואני מתה לזוז כבר

להכיר אנשים חדשים, לראות מקומות שונים, לטייל קצת

לחוות!

לזוז!

כמה שאני בעטרף על הכל

בסוף יהיה לי את הכל.. כי יש לי קוץ בתחת ואני כל הזמן זזה חח

 

נכתב על ידי , 16/11/2015 02:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhappy person :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על happy person :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)