לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

So Alone on the planet




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הריקנות


הריקנות ממלאה לי כל מדף

אני רואה את ספל התה שלך מונח

בין כל שורה של ספר

אני רואה את הערות שלך

מאחורי תמונה ישנה רואה את תאריך המוות שלך

מרוב כאב אני מרגישה חיה

וזה הורג אותי כמו מגפה

המחשבה עלייך דועכת בזיכרון

תהרגו גם אותי אני מהווה למכשול

קשה לי לנשום , זהו יומי האחרון

אני יהפוך את זה לאמיתי

אני יהפוך לפרח ,ולאוויר לנשימה

לא אחשוב פעמיים אפילו לא לשנייה

הכאב שהכאיבו לי אני ישלול ממך

כי סבלתי את הכל בישבילך  

כי הרגש החזק מכל נוצר מימני

רגש האהבה

נכתב על ידי Alone on the planet , 10/11/2007 15:33  
4114 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Alone on the planet

בת: 34

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlone on the planet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alone on the planet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)