לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בת-סער, כי גם יש שמות כאלה


במקום מסוכן שנקרא לו הבית גר אדם מבולבל שנקרא לו אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

כנס ט' ראשון


יוא... היה כנס ט' כל כך מגניב!!!

בהתחלה התבאסתי (לא חשוב למה)

אבל בסוף גם שתי ידידים שלי מהוד השרון היו איתי בקבוצה!!\

היה כזה מגניבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!!

גם בסוף לינוי ומאיה היו איתי בחוג אז סבבה...

אמא הסכימה לי לישון עוד שעה לבוא לבצפר באיחור של שעה אבל בסוף לא הלכתי כי אמרו לי שלא באו בכלל תלמידים ושהמנהל רדף אחריהם עם האוטו...

קטע מהסרטים!!
הוא אשכרה שכר עוד מאבטח!!

בטורףףף

 

חרא... שכחתי לגמרי מפרוייקט מסוקים ואמרתי שאני יבוא.... יוא.... אני כ"כ מטומטמת......

בטח הלל יהרוג אותי....!!!!

אני יבוא ביום רביעי....


נושא אחר...

 

כוס אמק של הילד הזה.....

אני לא מבינה למה אני כ"כ מתעצבנת ממנו.....

עלק לי לא זיהה אותי...

יוא! נמאס לי כבר....

רק בסוף הכנס הוא ניזכר לבוא לדבר איתי....

נמאסס....

 

 

 

ביי


 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי בצי[: , 2/12/2007 19:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוית ב-1/2/2008 14:28
 





כינוי:  בצי[:

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבצי[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בצי[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)