לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-ליאורי פרום דה בלוג - :]


היי , קוראים לי ליאורי וזה הבלוג שלי ,, מעניין מאוד כדיי להכנס , הבלוג שלי מצחיק למרות שאלו החיים הפרטיים שלי , ממש מעניין , תכנסו ותגיבו ... אוהבת , - ^ - ליאורי - ^ -

כינוי:  - ^ - ליאורי - ^ -

בת: 29

ICQ: 235405515 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

עדיין שביתה :]


היי ,

קוראים לי ליאור ,,

 

כבר שבוע שלישי של השביתה  , משעמם ? ללאא !! הכיי כיפפ שבעולם !

קמה כל יום כמו מלכה  , לא מפסידה תוכניות ב- T.V ...

וכל הזמן אותן תגובות של ההוריםם ,,, פשוט חופריםם .! עוד פעם ישנתת ? , הפכת תיום ללילה ותלילה ליום , ..

פסדר ! ה ב נ ו ! :]

 

הפאק היחיד בשביתה הזאתת , שזה דופק את כל  המערכתת יחסים ,

כיאלו רבאאקק , שנה חדשה , כיתה ז' מתחילות אהבות ראשונות , פתאום לתקוע הכל ? לא חבל ? חבל !

 

אני בתור ילדה , אחת מהחבר'ה או איך שלא תקראוו לזזה ,,

ההתאקלמות השנה בכיתה ז' הייתה די פססדר ,

אנחנו 7 כיתות בשיכבה 40 ילד בכיתה , נגיד אנחנו בערך 270 תלמידים ?

200 אני מכירה .

 

יש אצלנו בעיר לפחות איזה 6 בצפר יסודי, את רוב הילדים המקובלים שאני אמרוה להכיר , אני מכירה .

 

יצא טוב !

 

אני בת למשפחה של עוד 2 אחים , אח בן 8 ואחות בת 5.

שני אחים מדהימיםם ,, (די קרציות לפעמים )

 

אחד הדברים השנואיםם עלי זה נסיעות במכוניות של ההורים שליי ,

בתכל'ס אתה נוסע בתוך שקית יומולדת , ...

הכל חטיפים בקבוקים , סיוט !

אני להיוםם , ? סיימתי ...

 

נתראה,

 

- ^ - ליאורי - ^ -   

נכתב על ידי - ^ - ליאורי - ^ - , 10/11/2007 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- ^ - ליאורי - ^ - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - ^ - ליאורי - ^ - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)