לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם איים של אקסטאזה באוקייאנוס של שיממון




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

אם רק יכולתי.


למה אני לא לומדת.

למה אני לא משקיעה.

למה אני לא יודעת מה הבעיה...

אז לא מרוצים ממני.

ושיזדיינו כולם.

אני עושה ורוצה את הדברים שלי בקצב שלי.

למה הכל לא כמו פעם.

שהכל היה חופשי וטוב יותר.

למה אבא עצבני?

למה אמא מתה ?

למה.

למה אני מאוכזבת מעצמי כשאני לא.

למה אני לא מספיק טובה ?

אם אני כן.

למה גורמים לי להרגיש ככה?

עישון מזיק לבריאות

בריאות מזיקה לעישון.

אז אני מעשנת.

 

אני בת 16.

עברתי מה שעברתי.

הרבה בגיל צעיר מדי.

מי לא היה מעשן?

 

סבא התאבד

אמא מתה.

נכנסתי לדיכאון

אני ניסיתי להתאבד.

עכשיו יותר טוב.

הרבה יותר טוב.

למה אתם לוחצים ומנסים לעשות לי רע יותר?

 

הורס כל דבר .

מועך, מוחץ, משמיד.

מקניט.

רק הוא יודע למה.

גם הוא עבר הרבה.

תירה חצים וזה יכאב פחות.

אני מבטיחה.

שבוע טוב שיהיה לכם..

 

 

נכתב על ידי Miss Poison , 15/3/2008 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון? לא ממש.


נו אז זה הבלוג האיזה 2000 שלי.

ועוד יש אחד שפועל כרגע.

אבל זין.

 

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

לחץ. כאב ראש.

 

אני חולה?

או שאני סתם משתגעת.

אני צריכה חופש.

 

Find me a Way Out

שבוע מעולה שיהיה לכם..

 

נכתב על ידי Miss Poison , 4/3/2008 21:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Miss Poison

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Poison אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Poison ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)