לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם מתנה, תהנו מכל יום שעובר! (=


החיים שלי מלאים בזברות!!>> יום שחור, יום לבן.

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אה.. אה.. אה.. אוף!! אוף!!!!!! אוף!!!!!!...


 

אני לא מרגישה טוב!!!!!!!!!!

אני מצוננת ויש לי חום.. לא הלכתי היום לבית ספר וזה חרא כי עוד שבוע יש לי 3 מבחנים גדולים ו-4 בחנים משעממים!!!

לפחות אחד המבחנים הוא באנגלית (המקצוע האהוב עלי) וזה אומר שנשארים לי רק אחד בתנ"ך (אוףףף!!)

ואחד ב- ג"ג (אוףף!!) (אותה מורה מפגרת מלמדת אותי גם תנ"ך וגם ג"ג)

וואאי!!!!!

אני שונאת להיות חולה~! יאללה ביי

אני זזה לקנח תאף...

 

(הטישו הוא החבר הכי טוב של ביומיים האחרונים>> הוא כל הזמן איתי>> הוא ממש נאמן..)

 

XD
XP
D;

3333333333333333333333333>

נכתב על ידי , 20/11/2007 17:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פפפפפפפ......


 

בלה, בלה, בלה...........

 

גרטה שוב אצלי!!!!!

ו החבר המפגר שלי אומר: "למה את כותבת על גרטה ולא עלי??!?!?!?"

אז הנה (אלון אתה מרוצה??): יש לי חבר וקוראים לו אלון והיה לו שיער פטריה אבל עכשיו יש לו קוצים..

אני לא יודעת איזה מהשניים היה עדיף>> שניהם מזעזעים... סתם.. יש לו שיער מה זה מהמם!

והוא הביא לי היום קריסטל.. מזזה יפה>> כמוני!!!

אמ.. הוא רוצה שאני אכתוב שהוא חמוד..

טוב נו.. הוא חמוד...

אבל אה.. אני חולה!

ואני לא מרגישה טוב!

ואלון בדק אם יש לי חום ואז הוא אמר שכן..

ונראה לי שהוא שיקר...

משעמם לי..

והוא כל הזמן בודק אם יש לי חום וזה מעצבן!!!!

ו.. גרטה מזה יפה!!!

(יותר מאלון!) סתם סתם.. גם הוא חתיך>> נראה לכם שלילדה יפה כמוני יהיה חבר מכוער?!?!?!?!

 

יאללה ביי...

 

(=

XD

XP

(=

(;

בייייי

 

33333333333333333333>

נכתב על ידי , 19/11/2007 15:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבית..


 

סתם..

גרטה המאמי אצלי!!!!!!

(יש לי שתי חברות טובות מאוד!!!! גרטה וזיו!)

(גרטה עולה חדשה מרוסיה וזה מדהים כמה מהר היא למדה לקרוא, לכתוב והכי חשוב לדבר בעיברית!!!)

(היא מבינה כל מה שאני כותבת עכשיו וחלק היא אמרה לי לכתוב)

 

(=

(=

 

3333333333>

 

XD

XP

;)

אנחנו הולכות לאכול..

333333333333>

 ביי

נכתב על ידי , 18/11/2007 13:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

120
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה עם הנמשים ואוזני הדמבו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה עם הנמשים ואוזני הדמבו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)