לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם אי פעם נרדמת בשיעור בבי"ס?
מממ...ב-ר-ו-ר! חוץ משיעורים מתמטיקה,פיזיקה ומחשבים

פעם נרדמת באמצע סרט\הצגה\תוכנית טלויזיה?
כן...הצגה זה ניראה לי היה בכיתה יא וישבתי עם חברה שלי וזה היה כל כך משעמם שפשוט נירדמנו ואיזה כמה דקות ליפני סוף ההצגה קמנו...והיה עוד פעם שנירדמתי האופרה מפורסמת ברוסיה זה היה כל כך משעמם ושאחרי זה בת דודה שלי היתה צריכה ליצבוט אותי שאני לא ארדם שוב

מה היה המקום הכי מוזר בו ישנת?
ברחוב על הספסל אני חושבת אבל להגנתי יאמר שנירדמתי לדקה או שתיים

פעם נרדמת והפסדת אירוע חשוב במיוחד?
הרבה פעמים..אהם אהם אהם יום כיפור

האם לעיתים את מתקשה להירדם?
חחח...איזו בדיחה! מה פיתאום..שניה ה העסק המועדף עלי אני יכולה להרדם בכל מצב ובכל שעה

מה עוזר לך ברגעים כאלה?
אין רגעים כאילו!

מהו החלום הכי מטורף שאי פעם חלמת?
לא יודעת...גם לא ממש זוכרת..מי באמת זוכר אותם?!

פעם חלמת חלום נבואי?
לא..

מהו משך הזמן הארוך ביותר בו לא ישנת?
48 שעות..היתי חיבת לסיים איזה עבודה ולא ישנתי יומיים

ולסיום, האם את אוהבת לישון?
ברור!

נכתב על ידי , 17/10/2008 19:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,378
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpure_evil* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pure_evil* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)