לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Million Dollar Blackjack


Cause Life Is Just A Game

כינוי:  The Real Nataly

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

רחוק מהעין רחוק מהלב


אני מסדר את החדר, היא תכף תגיע. אני פשוט לא מאמין שזה הולך לקרות.

כבר שלוש שנים שאני איתה, והיא באמת היחידה שאי פעם אהבתי.

אני לא יכול לדמיין איך היא תגיב.. פשוט לא מסוגל לתאר.

 

 

היא נכנסת אל החדר.. אלוהים, הבושם שאני כל כך אוהב.

וזו היא, זה הריח שלה.

והג'ינס הצמוד, והחולצה, והאיפור העדין, והשפתיים עם החיוך המתוק, והעיינים הגדולות האלה שמדהימות אותי כל כך.. אני רוצה לומר לה כמה שאני אוהב, למרות שאני מתאר לעצמי שהיא כבר יודעת.

 

היא מחייכת אליי ואני שואל לשלומה. היא רוצה נשיקה, ואני רק רוצה אותה צמוד ולומר לה כמה שאני אוהב.

אז אני עושה את זה.. ותופס לה את היד, ולוחש לה באוזן " אני אוהב אותך, אוהב אותך כל כך. מעולם לא אהבתי אף אחת כמו שאהבתי אותך, ואני יודע שאם אני איתך זה יהיה עד סוף חיי..

ובידיוק בגלל זה... בידיוק בגלל זה, אני רוצה שנחתוך.

 

היא לא מבינה, וקצת מתרחקת, וחושבת שהיא באמצע חלום, או סרט, ובטוחה שאני צוחק..

" מה..?" היא קצת נלחצת..

אז אני מנסה להרגיע, ואומר לה שאני אוהב אותה מכאן עד הירח, ושבאמת ואין לי מישהי אחרת, אבל שהיא צריכה להבין שאני כולה בן עשרים וארבע, אבל מרגיש נשוי עם שני ילדים.

"זו לא את, את מושלמת, אבל אני רוצה לטעום עוד קצת מחיי הרווקות ואני יודע שכשאני איתך זה לא יקרה "

 

היא נשברת, והעייניים שלה, העיינים הגדולות האלה שמדהימות אותי כל כך.. מתחילות לדמוע.

היא אומרת לי שאני הכל בשבילה, ושהיא לא רואה את עצמה ממשיכה בלעדיי.

היא מתחננת שאשקול את זה שוב, אבל אני החלטי ואומר לה שכבר אין על מה לדבר..

"אני יודע שיהיה קשה בהתחלה, גם לי לא פחות.

כדי להקל על הסיטואציה תדעי שמחר אני לוקח מזוודה ועד סוף השבוע אעזוב את הדירה ואעבור לגור בת"א.

את הרי יודעת רחוק מהעין רחוק מהלב.. "

 

היא כבר לא מחזיקה את עצמה יותר, היא שבורה, ובוכה, ומנסה לדבר ללא הצלחה, והלב שלי שבור לאלפי רסיסים.

קשה לחתוך קשר כזה, אחרי כל הזמנים שעברנו יחד, אחרי שלוש שנים של אהבה ענקית.

היא יוצאת בסערה מהחדר, לא אומרת לי מילה. פשוט ברחה וטרקה אחריה את הדלת.

ואני נשען על הקיר, תופס את הראש, ומקווה שהיא תיהיה בסדר, ושעשיתי את הצעד הנכון.

 

נכתב על ידי The Real Nataly , 14/6/2012 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב פרידה


 

 

שוב אני כותב, זה ארוך וכואב, ובטח לא בא לך לשמוע

אבל אין לך ברירה, כי כבר אין חזרה, ממה שנוצר ביני לבינך.

אני לא מבין מה קרה, איך הכל תוך שנייה -ברח לנו בין הידיים?

ואחרי הכל, אל תצפי שאסבול, אני רוצה שנהפוך שוב לשניים.

 

תמיד נתתי לך הכל, ורציתי שתשמחי, ושיהיה לך טוב, ושתיהיהי איתי

וניגנתי לך, וחיבקתי אותך, והייתי שם כדי למלא לך כל חוסר.

ואז לא חשבתי, כי אני נשבע שהרגשתי, שבכל שנייה את ממלאת אותי אושר.

 

אז כנראה שלא ראית שומדבר, ואני הייתי עיוור, ולמרות כולם תמיד המשכתי

לתת לך הכל, להמשיך ולמחול, כשאותי את לוקחת כמובן מאליו.

אז תדעי שהרסת את הכל, ולא נשאר בינינו כלום -מלבד עבר משותף וזכרונות.

ולא, אני לא רוצה יותר, אין בשביל מה להילחם, אין את מה להציל, ואין לנו יותר מה לבנות.

 

תדעי שגעגוע אין, וגם רגש כמעט, ולא, אני כבר לא אוהב- אבל זה לא אישי, אז תיקחי בקלות.

באמת שזו לא רק את, זה הכל וכולם, פשוט בכל פעם שכאבתי -התחלתי להרגיש קצת פחות.

 

אם לא הבנת עד עכשיו- אני חותך. הרבה יותר טוב בלעדייך, עלייך אני נאלץ לוותר,

כאן זה נגמר ולא בא לי להמשיך לדבר, פשוט תדעי שאני אלייך-  לעולם לא חוזר.

 

 

נכתב על ידי The Real Nataly , 14/6/2012 20:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





782
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Real Nataly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Real Nataly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)