לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופנה וטיפים ועוד המוןן D:



Avatarכינוי:  אופנה וטיפים זאת אני

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

הבלוג חוזר! וב-ג-ד-ו-ל-!



שאאאאאלום D:

סוף שוף חזרתי ועם המון דברים טווובים D:

זהו פוסט חזרה מטורף D:

אז יאללהה (: נתחיל D:

(ד"א עודמאט עיצוב חדש ושאווה ביותר ^^)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

איך לעשות מסיבה כיפיית שכוווווולם יחזרו עם חויות?

1. תזמינו את כל הכיתה! כמה שיותר, יותר טוב

2. תזמינו פיצה יש מה לתאר? XD

3. תשימו המון מוזיקה טובה.

4. תשחקו משחקי חברה כגון: אמת או חובה, נשיקה סטירה, 101 נשיקות גן עדן- (איך לשחק פרטים עודמאט).

והעיקר? אל תתבישו לרקוד! תתחילו? וכולם ירקדו אחריכם!.

איך משחקים את:

אמת או חובה?
רוב הילדים יודעים אבל בכל מקרה... XD

מתישבים במעגל.

מסובבים בקבוק.

מי שיוצא עליו הצד של הפקק שואל את השני שמולו יצא הבקבוק:

"אמת או חובה?"

הילד בוחר

באמת

שואלים אותו אמת למשל: "אמת שאתה בן 15?"

ובחובה אומרים לו: "חובה עליך לקפוץ על רגל אחת 3 פעמים!"

וזהו D: מקווה שהבנתם

נשיקה סטירה?

לוקחים 2 כיסאות ומים אותם 1 מול השני גב אל גב.

מתישבים 2 ילדים, בן ובת

סופרים עד 3 וכל אחד מסובב את הראש לאן שהוא רוצה

אם יצא אותו צד נשיקה אם כיונים שונים אז סטירה:

הבן לבת- נשיקה

הבת לבן- סטירה

(עושים זאת 3 פעמיים רצוף.)

101 נשיקות גן עדן?

כל הילדים מתישבים במעגל

בוחרים ילד או ילדה שיתחיל.

הבן מנשק בת הבת מנשקת בן.

למשל רעות מתחילה מנשקת את דן ואז דן מנשק את שרונה ושרונה מנשקת את רון.

וכך עד 101 כאשר עוברים 101 אפשר להתחיל לנשק בפה או 2 בלחי.

ה-כל אני הכנתי אז אל תעתיקו!.

~~~~~~~~~~~~~

כיצד להרויח כסף בחופש?

לגילאי 12-14

מומלץ:

בייביסיטר..

ניקיון הבית..

שטיפת מכוניות..

לפתוח דוכן..

ועוד עבודות קלות כאלו.

לגילאי 14-16

אפשר:

בייביסיטר,

לעבוד בחנות (ר-ק אם אתן אחראיות וקיבלו אותכן לפי זה ולא שיקרתן ע"פ הגיל.)

ניקיון הבית..

שטיפת מכוניות..

לפתוח דוכן..

לעשות שיעורים פרטיים לכיתות א-ג.

לגילאי 16-18

כל עבודה!

אפשר לעבוד כעוזרת מדריך בקייטנה,

לעבוד בחנות,

לעבות כמלצרית.

ועוווד D:.

~~~~~~~~~

חיפוש שותפה\ות ד-ח-ו-ף-!

לכתוב בתגובות:

שם:

גיל (מעל 12):

מסנ\איסי(עדיף מסנ):

אוהבת לעזור:

יודעת לעצב:

וזהו 3>

~~~~~~~~

ועכשיוו?

תחרויות ....


כמה כוכבים שחורים יש?

פותר:

כמה:

~

כמה פרפרים שחורים יש?

פותר:

כמה:

~


כמה כתמים לבנים יש?

פותר:

כמה:

~

חתימות להשלמה D:

אווולי אני אעשה,

רק תבקשו ואני אכין לכם D:
תגידו: "אני רוצה שתכיני חתימות להשלמה!"

כי אני לא יודעת בשביל מה להשקיע אם לא ישתמשו?.....

~~~~~

אז תודע 3>

היה כיפ מצפה לתגובות!

אמילי!

 

 

נכתב על ידי אופנה וטיפים זאת אני , 21/6/2009 18:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,082

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופנה וטיפים זאת אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופנה וטיפים זאת אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)