לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סקס זה לא יעד, זה אמצעי.

Avatarכינוי:  ילדה של וודו

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

10/2013

פורנו?


אף פעם לא הייתי בחורה שאוהבת לעשות דברים משוגעים. אני די נורמלית. אולי לפעמים קצת מעל לממוצע בפן המיני, אבל ממוצעת בסך הכל.

אני לא יודעת מה עבר עלי.

זה היה לפני כמה שבועות. חברה התקשרה אלי ושאלה אותי אם בא לי ללכת איתה למועדון. היא אמרה שזה מועדון ממש נחמד בתל אביב, יש אלכוהול במחירים סבבה ואחלה אנשים.

ליתר ביטחון, כנהוג, נכנסתי לאתר של המועדון ונוכחתי לגלות שזה מועדון "נודיסטים" אם אפשר לקרוא לזה ככה.

מיד התקשרתי לחברה שלי לבקש הסבר ופירוט והיא התגוננה וניסתה לייפות את המצב. היא תמיד הייתה בחורה נורא זורמת, נורא פתוחה. די ההיפך ממני. היא אמרה לי שזה מועדון מגניב של הרבה חבר'ה צעירים שנהנים אחד מהשני.

אחרי קריאה מעמיקה קצת יותר הלב שלי צנח לתחתונים. לא האמנתי שדברים כאלה קיימים. כמובן באתר זה היה מאוד מרומז ומעודן אבל היה ניתן להבין מיד במה מדובר. באתר היה כתוב 'אנחנו מזמינים אתכם בחום להצטרף אלינו לחוויה חד פעמית של טירוף חושים, מיניות ומסתוריות שאין כמותה'. עוד לא קלטתי את זה עד שהגעתי למשפט האחרון - "אגב, אנו ממליצים לבוא בבגדים שלא נחוצים לכם כי הסיכוי שבסוף המסיבה לא תמצאו אותם גדול מאוד ;)" ישבתי מול המחשב בפה פעור. מה זאת אומרת? מתפשטים שם? מה עוד עושים שם? זה מועדון סקס? מה זה? סירבתי מיד.

היא צחקה ואמרה לי שאני מקובעת מדי ובכל מקרה אף אחד לא רואה אותי כי מהרגע שנכנסים למועדון יש חושך מוחלט. זה הגייג.

היא המשיכה לדבר ולהגיד כמה שאני צריכה להיפתח וזה הגיל לעשות את השטויות האלה.

מצאתי את עצמי מתארגנת לצאת למועדון הזה. הסתכלתי על עצמי במראה ולא הפסקתי לשאול את עצמי מה לעזאזל אני עושה.

היא באה לאסוף אותי ויצאנו לדרך. כל הנסיעה הפצרתי בה שאני רוצה לחזור הביתה ואני מתחרטת, והיא לעומתי הייתה רגועה ואמרה לי שיהיה כיף ואני אהיה בסדר.

התור בכניסה למועדון לא היה ארוך במיוחד. 5 דקות עברו וכבר הגענו לשומר שביקש את תעודות הזהות לראות אם אנחנו מעל גיל 18 ואם הבאנו אמצעי מניעה.

יש לי מזל שזייפתי את תעודת הזהות בשביל הסיגריות.

נכנסנו ועוד היה אור בפנים ומוזיקת מסיבות. הכל נראה נורא נורמלי, מסיבה ממוצעת בתל אביב. המוסיקה, המועדון, האנשים, הכל נראה לי נורמלי. שום דבר הזוי. עד אז לפחות.

מישהו הודיע בכרוז שבשעה 12 האור ייכבה, מי שרוצה יכול להשאיר על עצמו את הבגדים אבל מומלץ להתפשט.

נשארתי לבושה. זאת אומרת, בחום של הקיץ הזה, הג'ינס הקצר שלי והגופיה לא בדיוק כיסו אותי מי יודע מה אבל החלטתי שזה יותר טוב מכלום.

פתאום בבת אחת נכבה האור. חברה שלי מיד הביאה לי צמיד זוהר בחושך, תואם לשלה, שנוכל לזהות אחת את השניה אם נלך לאיבוד בהמון. היא צחקה לי באוזן, אמרה לי בהצלחה והתרחקה ממני.

מיד נכנסתי לפאניקה. היא השאירה אותי לבד עם ההמון שמחפש מין או אלוהים יודע מה. רציתי לצאת, רציתי לברוח אבל לא ראיתי כלום. הצמיד הזוהר של חברתי נעלם בצללים ועמדתי בלי נוע כשהתחלתי לשמוע קולות וגניחות נורא קרוב אלי.

זה הלחיץ אותי עוד יותר והתחלתי להתקדם. לא היה לי משנה לאן. אולי למצוא איזה פינה שתסגור עליי עד שהסיוט ייגמר או אולי באורך פלא את דלת היציאה..

פתאום יד תפסה אותי, התחילה למשש את הציצים שלי. כתגובה אינסטינגטיבית העפתי את היד והתחלתי להתקדם מהר לעבר שום מקום.

עוד ידיים נוגעות, עוד מגעים חולפים, עוד גניחות באוזניים. התחלתי להשתגע ולהתחרט על הרגע שעניתי לטלפון עוד בתחילת היום הזה.

גופות התחכחו בי ונמאס לי כבר להתנגד.

עמדתי אדישה לסביבה, בעוד שזוג ידיים אחד של בן אדם לא ידוע שעמד/ה מולי ריפרפו על גופי. הוא, בהתחשב שקיוויתי שזה היה גבר, העביר את ידיו אל גבי ותפס לי בתחת. הוא הצמיד אותי אליו בעצמה ונשפתי לרווחה כשהרגשתי על פני חלק הגוף התחתון שלי משהו קשה וצינורי מתחכך בי.

"אני לא עושה דברים כאלה" ניסיתי להסביר לדמות שמיששה אותי והתגופפה איתי בתשוקה. הוא נשף לי לאוזן ובמהירות הבזק הוריד לי את המכנסיים. נאבקתי קצת כי כל הסיטואציה הייתה לי כל כך מוזרה. הוא תפס לי בידיים והעביר אותן על הגוף השרירי מאוד שלו. התחרמנתי ישר.

הוא העביר את הידיים שלי למטה ונוכחתי לגלות שהבן אדם עירום. הוא לקח את היד שלי ושם אותה על הזין שלו. הרגשתי שיש עליו קונדום. הוא נישק לי את הצוואר ובאותה נשימה הוריד לי את התחתונים.

פיסקתי קצת את הרגליים. כבר לא חשבתי על מה שאני עושה, פשוט עשיתי.

הוא התחיל לעביר את הזין שלו בין רגליי, ואני, רטובה שכמותי, התחלתי להשמיע אנחות. הוא התחיל לחדור. נכנס ויצא, נכנס ויצא, ואני גונחת כמו משוגעת. בחיים לא גנחתי ככה. אני מניחה שזה היה האנדרנלין ואולי הגניחות המטורפות שנשמעו מסביבי הכניסו אותי לטרנס שכזה.

הוא זיין אותי חזק. ממש לא עדין כמו שהכרתי עד אז. פתאום עוד זוג ידיים תפס בי. מאחורה. הלב שלי קפץ אבל משום מה לא נרתעתי. כנראה נהינתי מזה יותר מדי. העברתי יד אחת למאחורי גבי להבין מי הדמות החדשה. מיששתי ותפסתי באיבר המין שגם כן היה גברי. חייכתי כי ידעתי מה הולך לקרות.

בלי הודעה מוקדמת הבחור השני הכניס את הזין שלו לתחת שלי ופלטתי צרחה. הוא זיין אותי כל כך חזק. הרבה הרבה יותר חזק מההוא מזיין אותי מלפנים.

הנה מצאתי את עצמי עומדת במועדון מין ושני בחורים מזיינים אותי מקדימה ומאחור. גמרתי כמה פעמים לדעתי. ברגע ששניהם גמרו נישקתי את שניהם והלכתי. פשוט צעדתי מתנודדת באופוריה כמעט כמו שיכורה.

נתקלתי במשהו ונפלתי. לא הרגשתי את הרצפה. נפלתי על מישהו. מיד אמרתי סליחה וניסיתי לקום, אבל הדמות תפסה בידי ומשכה אותי אליה.

נשכבתי על אותו הבן אדם והתנשקנו. לקחו לי כמה שניות להבין שאני שוכבת על בחורה. נרתעתי מיד וקמתי ממנה אבל היא התחילה לגעת בי, יד אחת היא ממששת את הציצים שלי ויד אחרת מכניסה לי אצבעות לכוס. היא עשתה את זה כל כך טוב שלא יכולתי לקום ומיד השלחתי מהראש את העובדה שאני עם בחורה. נשכבתי עליה חזרה ונישקתי אותה בחושניות. היא לחשה לי "תסתובבי". צחקתי, אולי מהבושה, והסתובבתי. תפסתי לה בירכיים והיא בשלי. היא התחילה לנשק את הירכיים שלי ופחדתי לטפטף עליה מרוב שהתחרמנתי. התחלתי ללקק את הירכיים שלה ושמעתי אותה גונחת. בבת אחת הכנסתי את הלשון שלי לתוכה והיא גנחה חזק. היא לעומתי הייתה עדינה נורא. זה עשה לי את זה. היא עבירה ליקוק פה, נישקה שם, ועד שהיא הגיעה לכוס שלי כמעט התפוצצתי. בעודי מחדירה את הלשון שלי לכוס שלה היא החדירה את שלה לשלי סוף סוף ונשפתי לה על הכוס בחוזקה. הרגשתי את הרעד שעבר לה בגוף. המשכתי ללקק את הכוס שלה עד שגמרתי ממנה. הסתובבתי על הגב ושמתי את היד שלי על הבטן שלה וליטפתי את הבטן והכוס שלה. לפתע נתקל בבטן שלי מישהו ונפל על שתינו. הוא התחיל להתנשק איתה וכנראה קיווה שאני אעשה משהו עם הזין שלו אבל לא התחשק לי כשלא מלוא תשומת הלב עליי. ניסיתי לקום אבל הוא היה כבד נורא. בסופו של דבר מצאתי איזה דרך לקום ועוד לפני שיישרתי את הגב מישהו תפס לי בתחת ופקד עלי להישאר בתנוחה הזאת. הוא העביר את הזין הרטוב שלו על התחת שלי וליקק את התחת. אני אישית חשבתי שזה קצת מגעיל ללקק את השפיך של עצמך אבל מי אני שאשפוט, אני נמצאת במועדון מין.

הוא התחיל לדחוף את הזין שלו לכוס שלי באיטיות וגנחתי כל כך חזק שהרגשתי שכל מי שהיה במרחק של 100 מטר ממני שמע אותי. כנראה שצדקתי כי תוך רגע הגיח לפניי זין נוסף שכפה את עצמו על פי. נתתי לבחור לדחוף את הזין שלו לגרון שלי והפעלתי עליו את קסמיי. בלרדת תמיד הייתי נורא טובה. מצצתי וליקקתי וירקתי. הרגשתי שגמרתי לפחות 10 פעמים. הבחור שם מאחורה היה פשוט מעולה.

הבחור ממולי גמר לי על הפנים, דבר שלא עשו לי מעולם, אבל ליקקתי ונהינתי וזה היה דווקא לא רע בכלל.

אחרי כמה שניות, באופן מפתיע ומותאם, גם הבחור מאחורי גמר והתכונן למנה נוספת אבל מיד הרחקתי ממנו את התחת שלי כי כבר רציתי מישהו חדש, וגם כאב לי הגב מהתנוחה ההיא.

התחלתי ללכת, התגופפתי עם אנשים, וכאילו כדרך אגב, איברי מין נכנסו אליי ויצאו ממני בעודי צועדת. אנשים מלקקים אותי. הגופייה והחזיה שלי כבר ירדו ממזמן שאני כבר לא זוכרת מתי ואיך.

התהלכתי עירומה בזמן שכמות לא מדודה של אנשים נוגעים בי ועושים בי כרצונם.

פתאום ראיתי את הצמיד הזוהר. רצתי אליו ותפסתי ביד של חברה שלי. היא הסתובבה מבלי לחשוב בכלל ונישקה אותי. היא דחפה את הלשון שלה לפה שלי כאילו אין מחר ונגעה בי. צעקתי את השם שלה והיא נרתעה מכך שמישהו ידע שזו היא. הרמתי את היד והראיתי לה את הצמיד הזוהר שלי. היא הבינה שזו אני ושמעתי את הצחוק שלה.

היא נישקה אותי חזק על השפתיים ואמרה לי "בואי, את הולכת למות על זה". היא תפסה ביד שלי ומשכה אותי בכיוון מסויים כאילו היא מכירה את הדרך החשוכה בע"פ.

היא צעקה אל העלטה "חבר'ה הבאתי מישהי חדשה! תקבלו אותה יפה!" ואז לחשה לי "תהני" ודחפה אותי קדימה. נפלתי על ערימת אנשים.

מיד, תוך שניות, התמקמו ארבעה אנשים סביבי. ראש כלשהו, תיארתי לעצמי של גבר, כי הרגשתי זיפים, התחיל ללקק לי את הכוס. זין ממש ממש עבה בלי להזהיר אותי נכנס לי לתחת וזיין אותי חזק. דמות לא מזוהה כלשהי תפסה לי בציץ אחד ואת השני ליקקה. הדמות הרביעית, כלומר הבחור הרביעי שם מול הפה שלי את הזין שלו ונתן לי בזמן שלי למצוץ לו. היו לי שתי ידיים חופשיות וכבר הבנתי את הקטע. ביד אחת תפסתי את הזין של הבחור שירד לי ועם היד השניה דחפתי אצבעות לבחורה שמצצה לי את הפטמות.

הלילה הזה חקוק לי בזיכרון אולי לתמיד. מה שקרה אחר כך אני כבר לא כל כך זוכרת. עברו על הגוף שלי כל כך הרבה אנשים באותה אורגיה שקשה לי כבר לתאר מה הלך שם.

מה שכן, אני כבר לא אותה בחורה נורמלית וממוצעת.

נכתב על ידי ילדה של וודו , 9/10/2013 21:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,136
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה של וודו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה של וודו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)